خانهاخبار
دعوتنامه رویداد معرفی Xperia XZ4 برای مدعوین ارسال شد

دعوتنامه رویداد معرفی Xperia XZ4 برای مدعوین ارسال شد

مسئولان سونی قصد دارند تا در همایش MWC 2019 شرکت کرده و روز 25 فوریه، محصول جدید خود با نام Xperia XZ4 را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

چندی پیش به اطلاع شما رساندیم که سونی احتمالا از معرفی گوشی Xperia XZ4 Compact دست خواهد کشید (سونی ممکن است تولید گوشی‌های سری Compact را متوقف کرده باشد)، اما این موضوع سبب نمی‌شود که برند ژاپنی یاد شده، دیگر محصولات خود را فراموش کند.

دعوتنامه رویداد 25 فوریه سونی امروز برای مدعوین ارسال شد و مسلما در این روز، شاهد معرفی Xperia XZ4 خواهیم بود. این مراسم در جریان نمایشگاه جهانی MWC 2019 برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان نیز قادر خواهند بود تا محصول نهایی را از نزدیک مشاهده کنند.

متأسفانه در این دعوتنامه، اطلاعاتی در مورد اکسپریا ایکس زد 4 درج نشده و باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی و همزمان با نزدیک شدن به روز موعود، اسراری از آن فاش می‌شود یا مسئولان سونی قادر خواهند بود تا لحظه رونمایی، از درز اطلاعات جلوگیری به عمل آورند.

image

بر اساس پیش بینی‌ها، رویداد MWC 2019 سونی به یک گوشی پرچمدار مربوط می‌شود که بر این اساس، تمامی حدس و گمان‌ها به سمت Xperia XZ4 رفته است. شایعات بر این باورند که اکسپریا ایکس زد 4 یک محصول 6.5 اینچی با ابعاد 21:9 خواهد بود که به بدنه‌ای از جنس شیشه و دوربین سه‌گانه مجهز است. پردازنده اسنپدراگون 855× حافظه داخلی 256 گیگابایتی و باتری 3900 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصه‌های آن به حساب می‌آید.

Xperia XZ4 احتمالا همراه با محصولاتی به نام‌های Xperia L3، Xperia XA3 و Xperia XA3 Ultra معرفی می‌شود که در دسته محصولات میان رده قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

الیوت هندرسون

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کیفیت محصولاتشو بهترین راه تبلیغات؟؟ برادر من تبلیغات اصلا نمیکنه این تبلیغاته ک باعث فروش یه گوشی میشه بخاطر همینه ک سامسونگ حرف اولو میزنه . من خودم طرفدار سونیم ولی رابط کاربری گرفته تالرزشگیر دوربینو قطوری گوشی های جدیدش .... حرفی برای گفتن نداره!

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
. سونی کیفیت محصولاتش رو بهترین راه تبلیغات میدونه نه اینکه الکی شلوغش کنه مثل خیلی برند ها که تا معرفی یه گوشی 1000 تا خبر و حاشیه میسازن براش...

الیوت هندرسون

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خیلی وقته غرق شده سونی نمیدونم چرا بملبش نمیکنه بچسته ب همون ps4 خیلی تو صنعت گیم خوبه معرکه هست