خانهاخبار
قیمت احتمالی پرچمدار منعطف Galaxy Flex

قیمت احتمالی پرچمدار منعطف Galaxy Flex

تازه‌ترین خبرها به قیمت احتمالی گوشی منعطف سامسونگ اشاره دارند. این گوشی احتمالا تحت عنوان Galaxy Flex معرفی می‌شود و گران قیمت‌ترین نسخه‌اش هم 2500 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۹/۴

اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ قرار است برخلاف سایر پرچمداران این سازنده توسط اپراتورهای محدودی پشتیبانی شود و به طرز چشمگیری هم گران قیمت باشد. براساس گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، Galaxy Flex یا Galaxy F تنها در نسخه آنلاکد و توسط EE در انگلیس عرضه می‌شود، در حالی که استراتژی محصول سامسونگ برای سایر پرچمداران سری‌های Galaxy S و Galaxy Note کاملا متفاوت است و آن‌ها را در اغلب کشورها و توسط اپراتورهای گوناگون عرضه کرده است.

برخی کارشناسان ادعا کرده‌اند که گوشی Galaxy Flex به قیمت 1500 تا 2000 پوند روانه بازار انگلیس می‌شود. این ارقام معادل 1900 تا 2500 دلار هستند و نشان می‌دتهند که این گوشی هوشمند نامتعارف تقریبا دوبرابر گران‌ترین گوشی پرچمدار فعلی سازنده که نسخه 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 است، قیمت خواهد داشت.

image

سامسونگ سالهاست که گوشی‌های هوشمند خود را در نسخه‌های متعدد با کانفیگ متفاوت توسعه می‌دهد. به نظر می‌رسد که این مورد درباره Galaxy Flex هم صدق کند و بیتشرین قیمت مذکور متعلق به سطح بالاترین نسخه با کانفیگ بالاتر آن باشد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ سناریو مشابهی را برای عرضه این دستگاه در سایر کشورها هم به اجرا درمی‌آورد یا خیر. این غول تکنولوژی به تازگی توانسته است روند تولید انبوه Galaxy Flex را آغاز کند و به نظر می‌رسد که تازه در ابتدای این مسیر جالب قرار گرفته باشد.

گوشی Galaxy Flex قرار است اولین گوشی هوشمند منعطفی باشد که در سطح جهانی عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که در نیمه اول سال 2019 هم به بازار راه یابد. نمایشگاه MWC هر سال از اواخر فوریه تا اوایل مارس برگزار می‌شود و گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد در خلال آن از Galaxy Flex پرده بردارد. اگر این تاریخ حدودی برای رونمایی از Galaxy Flex به واقعیت بپیوندد، ممکن است که در آوریل شاهد عرضه گسترده آن باشیم.

Galaxy F نه تنها از نظر طراحی ظاهری و هویتی با سایر پرچمداران سامسونگ متفاوت به نظر می‌رسد، بلکه قرار است در تعداد عرضه هم متفاوت باشد. در حالی که سایر پرچمداران سامسونگ در تعداد بالا به صورت سالانه عرضه می‌شوند، قرار است تعداد دستگاه‌های Galaxy Flex محدود باشد چراکه باتوجه به قیمت گزاف آن انتظار می‌رود استقبال کاربران از آن چندان چشمگیر نباشد. براساس ادعا مقامات سازنده در ابتدا 1 میلیون دستگاه از این گوشی منعطف تولید و روانه بازار می‌شود و سری بعدی تولید آن به فروش اولین موج بستگی دارد.

image

سامسونگ سالهاست که در پی توسعه اولین گوشی هوشمند منعطف است و در طول این مسیر بارها مجبور شده است به خاطر محدودیت‌های تولید و تکنولوژی پروژه خود را دوباره از سر بگیرد. برخی اسناد پتنت‌های منتسب به سامسونگ اخیرا منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد که سامسونگ حالا در یک قدمی عرضه اولین گوشی هوشمند خود قصد دارد این روند را همچنان ادامه دهد و با توجه به این طراحی‌ها آن‌ها را در خلال سال‌های آینده بهبود ببخشد.

سامسونگ در ابتدای ماه جاری میلادی پنل نمایش Infinity Flex خود را رسما معرفی کرد. این ماژول 7.3 اینچی Super AMOLED قرار است در Galaxy Flex تعبیه شود و در حالت بسته 4.3 اینچ باشد. تنها کمپانی رقیبی که انتظار می‌رود این طراحی را به چالش بکشد، هوآوی است که گفته می‌شود گوشی هوشمند منعطفی را با پنل نمایش 8 اینچی در دست توسعه دارد.

قیمت بالا و نگرانی درباره دوام ناحیه منعطف پنل نمایش احتمالا مواردی هستند که باعث می‌شوند کاربران و مصرف کنندگان عادی از خرید گوشی Galaxy Flex خودداری کنند. انتظار می‌رود که سایر اطلاعات و جزئیات رسمی و تکمیلی درباره این دستگاه در خلال نمایشگاه MWC 2019 منتشر شد. علاوه بر این ممکن است که هوآوی هم در خلال همین نمایشگاه از اولین گوشی هوشمند منعطف خود پرده بردارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۹/۴
ای کاش دلار بشه ۱۴۶۳ تومان
صغیر و کبیر گلکسی‌فلکس می‌گیریم، ماشین مدل‌بالا می‌گیریم، خانه بالاشهر، کاسه‌دستشویی آئینه‌دارِ طلائی‌رنگ، مایع‌دستشویی خوشبو، آدامس اُلیپس، جوراب ساق بلند، سگِ تمام‌پَشم