خانهاخبار
پرچمدار تاشوی W2019 سامسونگ معرفی شد

پرچمدار تاشوی W2019 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ امسال هم نسل تازه پرچمداران تاشوی خود را معرفی کرد. این گوشی سطح بالا W2019 نام دارد و از سیستم دوربین دوگانه و پردازنده اسنپ‌دراگون 845 بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۸/۲۰

سامسونگ از تازه‌ترین گوشی پرچمدار تاشوی خود به نام W2019 رسما رونمایی کرد. پیش خرید این گوشی از فردا امکان پذیر می‌شود و طبق معمول شاهد عرضه گوشی‌های این سری با قیمت بالا خواهیم بود. نسخه 128 گیگابایتی این گوشی با 6 گیگابایت رم 2732 دلار قیمت دارد که در میان رقیبان اندرویدی کاملا بی نظیر است. خبر معرفی این گوشی ابتدا توسط خبرگزاری Gizmochina در شب گذشته منتشر شد و سپس به سایر خبرگزاری‌های آنلاین معتبر راه یافت. براساس اطلاعات منبع انتشار خبر رونمایی، گوشی W2019 دو پنل نمایش 4.2 اینچی از نوع AMOLED روی پنل و داخل گوشی دارد که البته هر دو همچنین از وضوح تصویر فول اچ دی معادل 1080 در 1920 هم پشتیبانی می‌کنند.

پرچمدار تازه W2019 سامسونگ از پردازنده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد.  این گوشی همچنین 6 گیگابایت رم دارد و در دو نسخه با حافظه داخلی پیش فرض 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. دوربین اصلی در پنل پشتی هم دوگانه طراحی شده و دارای دو لنز 12 مگا پیکسلی است. لنز 12 مگا پیکسلی اصلی در این ماژول از یافراگم متغیر 1.5 تا 2.4 بهره می‌برد و همچنین دارای قابلیت‌های متعددی ازجمله OIS، بزرگنمایی اپتیکال دو برابر، امکان فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و تصویر آهسته 1080 با سرعت 960 فریم بر ثانیه است. ظرفیت باتری این گوشی معادل 3070 میلی آمپر ساعت گزارش شده و حسگر فیزیکی اثرانگشت آن هم در کناره بدنه قرار گرفته است. W2019 به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو مجهز شده و قرار است در رنگ‌های رزگلد و نقر‌ه‌ای به بازار راه یابد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی

۱۳۹۷/۸/۲۲
این گوشی با وجود طراحی خاص و کلاسیکی که داره اما چیزی از نظر سخت افزاری و دوربین از برترین اسمارتفون های اندرویدی کم نداره کافیه یه نگاه به مشخصاتش بندازید. علاوه بر این ها این گوشی از کارت حافظه خارجی تا 512gb پشتیبانی میکنه، قابلیت فیلمبرداری 4k با 60 فریم در ثانیه داره و نه یکی بلکه دو صفحه نمایش بی نقص و بدون بریدگی مسخره و زشت(ناچ) داره که این ها همگی حسرت های گوشی های پر تبلیغات و مثلا پرچمداری مثل هواوی mate 20 pro هست!

علی

۱۳۹۷/۸/۲۲
_4k 60fps
_طراحی خاص
این ها حسرت های هواوی میت۲۰پرو با اون طراحی فول‌کپی هستش که در این آجر وجود داره

محمد

۱۳۹۷/۸/۲۱
باز حبابی میاد این طرح سامسونگ رو کپی میکنه همونطور که صفحه اج رو کپی زد ولی از بی عرضگی و بی کیفیتی همون هفته اول به مشکل خورد .حبابی غول کپی و دزدی طرح دیگران

آرش

۱۳۹۷/۸/۲۰
برای تنوع خوبه همین

Sahand

۱۳۹۷/۸/۲۰
یه ساله دارین سرمونوو میبرین این مسخره روو داده آخررر