خانهاخبار
آیپد پروهای 2018 به همراه آدپتور 18 واتی عرضه می‌شوند

آیپد پروهای 2018 به همراه آدپتور 18 واتی عرضه می‌شوند

اپل در مراسم 8 آبان نسخه‌ جدید بسیاری از محصولات خود را معرفی کرد. آی‌پد پروهای جدید اکنون با ویژگی‌های جذابی معرفی شده‌اند و اکنون خبر رسیده که اپل برای آن‌ها آداپتور 18 واتی در نظر گرفته است.
۱۳۹۷/۸/۱۱

پیش‌تر شایعاتی منتشر می‌شد مبنی بر اینکه اپل در حال ساخت شارژری از نوع USB-C برای سری آیفون‌های 10اس است اما همانطور که مشخص شد، این شرکت پرچمداران 999 دلاری خود را به همراه آداپتور 5 واتی عرضه می‌کند. خوشبختانه، در سری آی‌پد پرو‌های جدید، اپل نه تنها به USB-C روی آورده بلکه برای آن‌ها، شارژر 18 واتی USB-C نیز در نظر گرفته است. همراه این آداپتور USB-C، اپل کابلی 1 متری قرار داده تا کاربران آی‌پد پروها به راحتی بتوانند دستگاه خود را شارژ نمایند.

شارژری 18 واتی باید قادر باشد تا آی‌پد پروهای جدید را نسبت سری قبل سریع‌تر شارژ کند. آی‌پد پروهای نسل قبل به همراه آداپتوری 12 واتی در درون جعبه عرضه شدند. این آی‌پد پرو از شارژ سریع پشتیبانی می‌کردند اما نیاز بود تا اپل بر روی شارژرهای 29 واتی USB-C سرمایه‌گذاری کند. اما هم‌اکنون شارژری 18 واتی در کنار آی‌پد پروهای 2018 قرار دارد و کاربران آن‌ها دیگری نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید شارژری سریع‌تر ندارند و این آداپتور جدید به خوبی از پس وظایف خود بر‌می‌آید و دیگر خبری از سرعتی پایین و طاقت‌فرسا نیست.

در واقع، شارژر 18 واتی جدید می‌تواند مناسب آیفون‌های سری 10، 10 اس و 10 آر نیز باشد و کاربران این محصولات می‌توانند آن را تهیه کنند. شارژ 18 واتی می‌تواند با سرعت بالایی این آیفون‌ها را شارژ کند، اما از سوی دیگر، باید کابل USB-C به لایتینگ تهیه شود که قیمت آن نیز نسبتا گران است. البته پرداخت این مبلغ ارزشش را خواهد داشت زیرا می‌تواند در عرض مدت 30 دقیقه، 50 درصد از ظرفیت باتری آیفون‌ها را شارژ کند.

البته توجه داشته باشید که این آداپتور 18 واتی آی‌پد پروهای 2018 را با سرعت نسبتا خوبی شارژ می‌کند اما 0 تا 50 درصد آن‌ها بیشتر از 30 دقیقه طول خواهد کشید. این امر بدین دلیل است که این تبلت‌ها از باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به آیفون‌ها بهره می‌برند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)