خانهاخبار
نسخه اسنپدراگون پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ در حال توسعه است

نسخه اسنپدراگون پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ در حال توسعه است

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ جدا از توسعه نسخه‌های اگزینوس پرچمداران Galaxy S10 تعدادی را نیز با تراشه اسنپدراگون در بازارهای آمریکا و چین عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۲۰

سامسونگ برای رونمایی از کهکشانی‌های جدید خود از سری S در اوایل سال آینده آماده می‌شود. پس از مدت‌ها، سامسونگ تعداد گوشی‌های خود را از سری Galaxy S به سه مدل افزایش می‌دهد که شامل نسخه «لایت»، «معمولی» و «پلاس» Galaxy S10 خواهد بود. هر سه مدل به‌تازگی در چین تأییدیه دریافت کرده‌اند؛ نسخه «لایت» گلکسی اس 10 با شماره مدل SM-G9700 مجوز دریافت نموده و دو مدل دیگر یعنی Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus با شماره مدل SM-G9730 و SM-G9750 تأییدیه دریافت کرده‌اند. همچنین سامسونگ نسخه‌ای از گوشی پرچمدار Galaxy S10 Plus را با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات ارائه خواهد داد؛ ظاهرا نسخه 5G گوشی پرچمدار آینده سامسونگ عرضه بسیار محدودی خواهد داشت زیرا 5G هنوز فراگیر نشده است.

با توجه به سابقه‌ای که از سامسونگ سراغ داریم، کره‌ای‌ها پرچمداران خود را از سری Galaxy S یا Galaxy Note در دو نسخه توسعه می‌دهند؛ همواره تعدادی به تراشه اسنپدراگون کوالکام مجهز می‌شوند و تعدادی نیز با پردازنده اگزینوس سامسونگ قابل خریداری خواهند بود. وب‌سایت Android Headlines مدعی شده است که سال آینده، سامسونگ از این رویه همچنان پیروی خواهد کرد؛ به همین جهت، بعید نیست هر سه مدل از پرچمداران Galaxy S10 با تراشه اسنپدراگون و اگزینوس به تولید برسند. اما آنچه سال آینده پرچمداران سری Galaxy S را متمایز خواهد کرد، عرضه یک مدل با نمایشگر بدون انحنا است؛ ظاهرا سامسونگ درنظر دارد تا گلکسی اس 10 لایت را به صفحه‌نمایش 5.8 اینچی مجهز کند که در لبه‌های نمایشگر این گوشی انحنایی وجود ندارد. این مدل برخلاف گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس، از یک دوربین استفاده خواهد کرد. 

image

دو مدل دیگر یعنی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به ترتیب نمایشگر 5.8 اینچی و 6.44 اینچی لبه منحنی خواهند داشت؛ نسخه «پلاس» با سه دوربین راهی بازار خواهد شد و مدل 5.8 اینچی مانند گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. هنوز نمی‌دانیم سیاست سامسونگ مبنی بر عرضه سه مدل گوشی از سری Galaxy S10 تا چه اندازه موفق خواهد بود و چه تأثیری روی فروش گوشی‌های سری Galaxy S دارد؛ با این‌حال، مشخص است که سال آینده بیشترین تنوع را از گوشی‌های سری Galaxy S شاهد خواهیم بود زیرا سامسونگ برای هر مدل، دو نسخه را درنظر می‌گیرد که یکی از آن‌ها با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد و دیگری نیز نیز به تراشه اگزینوس سامسونگ مجهز خواهد بود. جدا از این موضوع، بعید نیست هر مدل در دو نسخه با حافظه متفاوت به فروش برسد که این موضوع تنوع پرچمداران سال آینده سامسونگ را افزایش می‌دهد.

با توجه به شایعات منتشر شده، انتظار داریم سامسونگ در سه ماهه نخست 2019 و احتمالا در نمایشگاه MWC 2019 سه‌گانه گلکسی اس 10 را به صورت رسمی معرفی کند. این سازنده کره‌ای همچنین برای رونمایی از یک گوشی رده‌بالا آماده می‌شود که با نام تجاری Galaxy F و صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر راهی بازار خواهد شد؛ گوشی تاشوی سامسونگ نزدیک به 1800 دلار قیمت خواهد داشت و انتظار می‌رود بخشی از قابلیت‌های آن ماه آینده در طول کنفرانس SDC توسط شرکت سازنده اعلام شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۷/۲۰
امیدوارم حداقل برای نخسه Lite اسنپ 710 استفاده کنه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲۰
همه توانم را به کار می‌گیرم تا یک‌دانه گلکسیF داشته باشم.
شما هم این کار را بکنید. واقعاً خیلی‌ حیفه که آدم خوشتیپ باشه ولی گلکسیF نداشته باشه