خانهاخبار
تصویر جدیدی از پرچمدار Mate 20 هوآوی در رنگ آبی

تصویر جدیدی از پرچمدار Mate 20 هوآوی در رنگ آبی

تازه‌ترین تصاویر زنده منتسب به پرچمدار Mate 20 آن را در نسخه آبی به نمایش می‌گذارد. دوربین سه گانه اصلی و ماژول مربعی بار دیگر مورد تأیید قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که طراحی پنل پشتی شیشه‌ای آن به نوعی جاذب اثرانگشت کاربر باشد.
۱۳۹۷/۷/۷

پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی باز هم در تصاویر زنده تازه افشا شده است و این بار شاهد نسخه آبی رنگ آن هستیم. پنل پشتی این گوشی با ماژول دوربین سه گانه که به شکل نامتعارفی چینش شده است به خوبی مدل گوشی را تأیید می‌کند. از طرفی در این تصاویر همچنین به نظر می‌رسد که ماژول دوربین هم سطح پنل طراحی شده و از آن بیرون نزده است.

پنل جلو هم در این تصاویر دیده می‌شود و در تأیید شایعه‌های قبلی می‌توان خمیدگی کناره‌های آن را مشاهده کرد. گفته می‌شود این پرچمدار تازه پنل نمایش 6.4 اینچی OLED با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس دارد و قادر است تصاویر را با کیفیت بی نظیری به نمایش بگذارد. علاوه بر این، Mate 20 از پردازنده 7 نانومتری HiSilicon Kirin 980 قدرت می‌گیرد و ظرفیت باتری آن 4200 میلی آمپر ساعت با توان 15 وات است. این باتری بزرگ ظاهرا از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و قادر است ظرف مدت تنها 30 دقیقه از 0% تا 70% شارژ شود. به نظر می‌رسد هوآوی همه تلاش خود را در توسعه پرچمدار تازه سری Mate خود به کار بسته است تا سال 2018 را با رونمایی از یک گوشی تحسین برانگیز به پایان برساند.

تنها نکته منفی که در این تصاویر دیده می‌شود، نمای پنل پشتی آن است که ظاهرا بر اثر دست گرفتن کاربر کثیف شده و ظاهر چرب به خود گرفته است. امیدواریم که گوشی پیش رو از پروتوتایپ‌های پیش تولید کمپانی هوآوی باشد و نسخه نهایی با روکش مخصوص معرفی شود. در غیر این صورت جذب اثر انگشت توسط بدنه گوشی از نقاط منفی آن قلمداد می‌شود و کاربران حتما باید از قاب محافظ برای بدنه آن استفاده کنند.

پرچمدار Mate 20 قرار است در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی شود و حداکثر از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. گفته می‌شود مجموع لنزهای دوربین اصلی آن 40 مگا پیکسل است و یک لنز 8 مگا پیکسلی هم برای ثبت تصاویر سلفی در ناچ کوچک پنل جلوی آن تعبیه می‌شود. این گوشی قرار است 16 اکتبر (24 مهر) به همراه Mate 20 Pro و احتمالا Mate 20 Porsche Design رسما در خلال یک رویداد رسمی معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۷
من تمام تلاشمو می‌کنم تا صاحبِ این گوشی بشم و همین‌رنگ.
و دیگه می‌کِشم کنار کلاً.
چون دیگه نه حوصله گوشی‌بازی دارم و نه پولی دیگه دارم?
دیگه منم دارم میخورم به پیسی