خانهاخبار
تصاویر پس زمینه اختصاصی Pixel 3

تصاویر پس زمینه اختصاصی Pixel 3

تصاویر اسکرین شات متعددی منتسب به پس زمینه‌های اختصاصی پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد این تصاویر پویا باشند و با توجه به عواملی مانند اوقات روزانه، شرایط آب و هوا و ژست‌های حرکتی تغییر کنند.
۱۳۹۷/۷/۳

همان‌طور که می‌دانید، گوگل قرار است در ماه اکتبر از تازه‌ترین نسل گوشی‌های پرچمدار پیکسل خود رونمایی کند. به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی در توسعه Pixel 3 و Pixel 3 XL هم در تلاش است تا به کم تعدادی تصویر پس زمینه منحصر به این دستگاه‌‌ها تجربه کاربری غنی ارائه کند. اسکرین شات‌های منتسب به این تصاویر پس زمینه اخیرا توسط کاربر @IshanAgarwal24 در توییتر به اشتراک گذاشته شد و می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید. گالری پس زمینه مخصوص گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL جمعا 27 تصویر دارد که در دو گروه اصلی به نام‌های Come Alive و Living Universe دسته بندی شده‌اند. همه از این تصاویر پس زمینه پویا هستند و به نحوی مشابه یا متفاوت باتوجه به عواملی مانند اوقات روزانه، ژست‌های حرکتی و موسیقی پس زمینه از خود واکنش نشان می‌دهند.

5 تصویر اصلی به نام‌های Bubble Up، Groove، Bloom، Burst و Pixie در دسته بندی Come Alive وجود دارد و هرکدام از آن‌ها در سه قالب متفاوت به نمایش گذاشته می‌شود. برای مثال، به نظر می‌رسد که تصویر Groove به موسیقی در حال پخش وابسته باشد و در سه مرحله متفاوت به نام‌های Chill، Party و After Dark دستخوش تغییر شود. تصویر پس زمینه Bloom هم سه حالت Sunrise، Cloud و Sky دارد و باتوجه به اوقات روزانه و وضعیت آب و هوای محلی تغییر می‌کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر می‌توانید این تصاویر را در گالری ادامه مطلب مشاهده و تغییرات آن‌ها را بررسی کنید. دسته بندی Living Universe هم ظاهرا توسعه یافته است تا شامل موقعیت‌های جغرافیایی بیشتری ازجمله Bird’s Eye View of Zion National Park و White Sands of Sonoran Desert که نمایش منظره از چشم پرنده و همچنین شن‌های سفید صحرایی هستند شود. به نظر می‌رسد که کاربران Pixel 3 XL همچنین قادر خواهند بود تصویر موردنظر پس زمینه خود را از میان حداقل سه تصویر از گالری Living Universe که اشیا زمینی را به نمایش می‌گذارد، انتخاب کنند.

در آخر دسته بندی Living Universe همچنین شامل برخی تصاویر رندری 3 بعدی با قالب خاکستری می‌شود که اماکنی ازجمله نیویورک و سان فرانسیسکو را به نمایش می‌گذارند. جزئیات چندانی در این تصاویر مشخص نیست و به نظر می‌رسد که حرکات منتسب به شتاب سنج گوشی در همگام سازی این تصاویر زنده اهمیت بیشتری داشته باشد. پیش بینی می‌شود که گوگل در مراسم معرفی Pixel 3 و Pixel 3 XL و همچنین پس از آن تصاویر پس زمینه پویای بیشتری را معرفی کند اما این تصاویر احتمالا همچنان منحصر به تازه‌ترین گوشی‌های پیکسل باقی خواهند ماند. گوگل قرار است 9 اکتبر رویداد Made By Google را در نیویورک برگزار کند و انتظار می‌رود دوگانه پرچمدار مذکور هم در خلال همین رویداد معرفی شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)