خانهاخبار
Razer Phone 2 در تاریخ ۱۸ مهر رونمایی خواهد شد

Razer Phone 2 در تاریخ ۱۸ مهر رونمایی خواهد شد

براساس اعلامیه رسمی شرکت ریزر، نسل دوم تلفن هوشمند Razer Phone در تاریخ ۱۸ مهرماه به طور رسمی رونمایی خواهد شد
۱۳۹۷/۶/۲۵

روز گذشته بود که برخی منابع، اولین تصویر نسبتا واضح از Razer Phone 2 را در کنار نسخه اول این تلفن هوشمند منتشر کردند که به همین دلیل، گمانه زنی‌ها درباره نزدیک شدن به موعد رونمایی رسمی این محصول بیشتر شد. اگر دقت کرده باشید، بر روی نمایشگر Razer Phone 2 تاریخ ۱۰ اکتبر سال ۲۰۱۸ نمایش داده شده که برخی، این مورد را یک سرنخ جالب از سوی ریزر می‌دانستند که در واقع به تاریخ رونمایی رسمی این محصول اشاره کرده است. حال این شرکت به طور رسمی، این موضوع را تایید کرده و خبر داده که Razer Phone 2 در تاریخ ۱۰ اکتبر یا به عبارتی ۱۸ مهرماه سال جاری رونمایی خواهد شد. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

در تصویر منتشر شده می‌توان به وضوح دید که Razer Phone 2 طراحی شبیه به نسل اول خود خواهد داشت، اما اصولا نیازی به این کار نیست چرا که تصویر منتشر شده از این محصول در کنار Razer Phone، حاکی از طراحی نسبتا مشابه این دو محصول است؛ این یعنی که Razer Phone 2 مانند نشل قبل خود از نمایشگری ۵.۷ اینچی برخوردار خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که برخلاف رویه اکثر شرکت‌های سازنده تلفن هوشمند، ریزر تصمیم به افزایش حاشیه اطراف صفحه این محصول گرفته است که درحال حاضر دلیل مشخصی ندارد. جدا از این مورد، انتظار می‌رود که Razer Phone 2 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ روانه بازار شود و همچنین، احتمالا شاهد نسخه ای با حافظه ۵۱۲ گیگابایت نیز خواهیم بود.

درضمن فراموش نکنید که ریزر به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۹ پای استفاده خواهد کرد که نسبت به برخی محصولات جدید همچون Galaxy Note 9 که با اندروید ۸.۱ عرضه می‌شود یک ویژگی مثبت به حساب می‌آید. یک برگ برنده اصلی در Razer Phone نسل اول، وجود نمایشگری با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بر ثانیه بود که تجربه ای کم نظیر در کار با موبایل را به کاربر منتقل می‌کرد و قطعا این ویژگی در نسل بعد نیز حضور خواهد داشت. در بازارهای جهانی، نسل اول Razer Phone قیمتی نزدیک به ۳۰۰ دلار دارد که نسبت به قیمت ۶۰۰ دلار سابق کاهش چشمگیری داشته است؛ پس حالا وقت آن است که ریزر برای محصول جدیدش جا باز کند.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم Razer Phone را می‌پسندید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sajad

۱۳۹۷/۶/۲۵
بین مبایل نمیدونم ولی فقط اینو میدونم تو لپ تاب حرف اولو میزنه فکر کنم 4 یا 5 هزار دلار قیمت استیل بلیده