خانهاخبار
اپل واچ سری 4 رسما رونمایی شد

اپل واچ سری 4 رسما رونمایی شد

چهارمین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل به طور رسمی از سوی اهالی کوپرتینو با ویژگی‌های تازه رونمایی شد.
۱۳۹۷/۶/۲۱

اپل بالاخره در طی مراسم مطبوعاتی خود، از چهارمین نسل از ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ سری ۴ رونمایی کرد. به گفته اپل این بهترین و مهمترین ساعت هوشمند تولید شده توسط این شرکت است، چرا که در آن شاهد ایجاد تغییرات و بهبودهایی کاملا بنیادین هستیم. در ادامه با ما همراه شوید تا به ویژگی‌های اصلی این ساعت هوشمند جدید بپردازیم.

image

به گفته اپل، هسته اصلی اپل واچ در سه زمینه ارتباط، سلامت و ورزش بوده است و سری ۴ بر روی این موضوع تمرکز داشته است. نمایشگر این اپل واچ در واقع ۳۰ درصد بزرگتر از قبل شده و به لطف این تغییر، رابط کاربری اپل واچ نیز تغییر کرده است. در زمینه طراحی، اپل واچ سری ۴ نسبت به گذشته از طراحی منحنی تر و باریک تر شده و درکل حس و حال تازه تری دارد. جدا از واچ فیس‌های جدید، سیستم حلقه چرخان حالا از فناوری هپتیک فیدبک برخوردار است. این یعنی با چرخاندن آن، می‌توانید لرزش را حس کنید. قسمت پشتی اپل واچ حالا کاملا از جنس سرامیک شده که به بهتر شدن آنتن‌دهی نسخه سلولار کمک می‌کند.

image

همانطور که پیش از این هم گفته شد، این اپل واچ حالا از پردازنذه ۶۴ بیتی دو هسته ای نیز پشتیبانی می‌کند. سنسورهای درون این ساعت برای تشخیص فضای اطراف و بررسی وضعیت بدنی شما نیز حالا بهبود یافته و تا دو برابر دقت بیشتری دارند. به شکل جالبی، اپل واچ حالا سقوط را هم تشخیص می‌دهد و می‌تواند از طریق آن، اطلاعات مختلفی به شما بدهد. سنسور الکتروکاردیوگرافی نیز برای تشخیص وضعیت قلب نیز اضافه شده است. اصولا ساعت های هوشمند در زمینه باتری عملکرد شگفت انگیزی ندارند، اما اپل با وجود افزایش ویژگی‌ها و سنسورها، تضمین ۱۸ ساعت شارژدهی این محصول را می‌دهد. اپل واچ سری ۴ در سه رنگ طلایی، خاکستری فضایی و نقره ای برای هر دو نوع اسپرت و فلز استیل عرضه می‌شود. درضمن تمامی بندهای اپل‌ واچ های قدیمی با این ساعت هماهنگی خواهند داشت. قیمت این اپل واچ ۳۹۹ بوده و برای مدل سلولار باید ۴۹۹ بپردازید.اپل واچ‌سری ۳ نیز با قیمت ۲۷۹ همچنان در بین محصولات اپل خواهد ماند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۶/۲۱
حالا سامسونگی که پیچ تنظیمو کپی کردی
بیا اینارم کپی کن

علیرضا ناصری

۱۳۹۷/۶/۲۱
اولا که من هنوز هم نتونستم به دلیل منطقی برای استفاده از واچ های هوشمند برسم.
دوما اینکه چند تا تغییر جزئی داشته کی میاد برا یه ۴ تا دونه قابلیت خیلی کوچیک یه عالمه پول بده؟(پاسخ:اقازاده های بیکار)
۵۰۰ دلار قیمتشه میشه تو ایران بیاد میشه ۸ تومن!

Kami

۱۳۹۷/۶/۲۱
سلام ، خسته نباشین
تو قسمت پاراگراف دوم غلط املایی بود صلاح دونستن تصحیح بفرمایین
(( فیدبک برخوردار است. این یعنی با چرخاندن آن، می‌تپانید لرزش را حس کنید. قسمت پشتی اپل واچ حالا کاملا از جنس سرامیک شده و در واقع به عنوان آنتنی اضافه عمل می‌کند.))