خانهاخبار
اندروید 9.0 پای به‌زودی برای Galaxy S9 سامسونگ منتشر می‌شود

اندروید 9.0 پای به‌زودی برای Galaxy S9 سامسونگ منتشر می‌شود

پرچمدار Galaxy S9 Plus سامسونگ با سیستم عامل اندروید 9.0 پای در پایگاه بنچمارک دیده شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این پرچمدار تازه را پیش از آنچه انتظار را داشتیم به روزرسانی کند.
۱۳۹۷/۶/۸

کمپانی گوگل نسخه نهایی تازه‌ترین سیستم عامل خود را به نام اندروید 9.0 پای در تاریخ 9 اوت رسما منتشر کرد و به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آزمایش آن برای پرچمدار Galaxy S9 خود است. سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود و قابلیت‌های متعددی را هم درون پوسته اختصاصی نرم افزاری‌اش گنجانده که گوگل آن‌ها را با تأخیر به تازه‌ترین نسخه از نرم افزار محبوب خود افزوده است. البته که این قابلیت‌ها همگی در رابط کاربری سامسونگ موجود هستند اما این موضوع هم همچنان می‌تواند باعث خوشحالی کاربران شود که به زودی قادر به دریافت اندروید 9.0 پای خواهند شد.

image

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی Galaxy S9 Plus سامسونگ با سیستم عامل اندروید 9.0 پای روز گذشته در پایگاه بنچمارک GFXBench دیده شد. این گوشی با نسخه INVALID Android Samsung-ss Edition به محک گذاشته شده و ثبت این عبارت معمولا بدین معنیست که گوشی با فرم ور آزمایشی رسمی بنچمارک شده است.

image

گوشی‌های Galaxy S9 و S9 Plus اولین پرچمدارانی بودند که از زمان فعالیت Project Treble با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو معرفی شدند. برای یادآوری باید متذکر شویم که Project Treble گوگل درواقع پروژه‌ایست که به منظور تسریع روند انتشار نرم افزارهای سیستمی برای گوشی‌های مختلف که گوگل سازنده‌شنا نیست، اجرا می‌شود.

به نظر شما آیا سامسونگ قادر خواهد بود اندروید 9.0 پای را تا سه ماه آینده برای Galaxy S9 و S9 Plus منتشر و همگان را شگفت زده کند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)