خانهاخبار
تصاویر جدیدی از موتورولا Moto G6 Plus و Moto One منتشر شد

تصاویر جدیدی از موتورولا Moto G6 Plus و Moto One منتشر شد

براساس تصاویر جدید، موتورولا درحال کار بر روی دو تلفن هوشمند اقتصادی جدید با نام‌های Moto One و Moto G6 Plus است.
۱۳۹۷/۶/۷

به نظر می‌رسد که موتورولا به شدت درحال تلاش برای عرضه محصولات خوش قیمت به بازار است. این شرکت چندی پیش از محصول جدید خود به نام موتورولا P30 رونمایی کرد و مدتی هم می‌شود که شایعاتی پیرامون تلفن هوشمند One Power با سیستم عامل اندروید وان به گوش می‌رسد. حال امروز تصاویر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت درحال آماده سازی دو تلفن هوشمند دیگر با نام‌های Moto One و Moto G6 Plus است. در ادامه این مطلب به بررسی این تصاویر و جزییات منتشر شده از آن ها خواهیم پرداخت. با جی اس ام همراه شوید.

image

چند ماه پیش بود که اولین زمزمه‌ها از تلفن هوشمند Moto G6 Plus به گوش می‌رسید که صرفا در آن به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ اشاره شده بود، اما حالا شاهد انتشار اولین تصاویر این محصول هستیم که در نوع خود بسیار جالب هستند. همانطور که می‌بینید، موتورولا سعی داشته که حاشیه اطراف نمایشگر Moto G6 Plus را به اندازه نسبتا برابر کاهش داده تا بیشتر شبیه به یک تلفن هوشمند مدرن در سال ۲۰۱۸ به نظر برسد،‌ اما قطعا مورد جالب تر، زبانه بالای نمایشگر است که مانند جدیدترین تلفن هوشمند اپو،‌ به صورت قطره آب طراحی شده است. قطعا این طراحی زبانه بالای نمایشگر هواداران خود را خواهد داشت، اما فراموش نکنید که در بخش کامنت‌ها، به ما بگویید که زبانه نمایشگر کدام یک از تلفن‌های هوشمند بهتر طراحی شده است. 

پس از Moto G6 Plus نوبت به تلفن هوشمند بعدی یعنی Moto One می‌رسد. از این تلفن هوشمند جدید دو تصویر منتشر شده که وضوح طراحی آن را نشان می‌دهد. در قسمت پشتی، Moto One شبیه به اکثر تلفن‌های هوشمند دیگر موتورولا است که علاوه بر ویژگی‌هایی همچون بدنه شیشه‌ای، از دوربین دوگانه نیز برخوردار می‌باشد.در قسمت جلوی دستگاه، شاهد زبانه‌ای بزرگ در بالای نمایشگر هستیم که بیشتر شبیه به زبانه به کار رفته در P30 موتورولا است. جدا از این موارد، اطلاعات دیگری از این دو تلفن هوشمند منتشر نشده است، اما فراموش نکنید که تا برگزاری مراسم IFA 2018 مدت زیادی باقی نمانده و انتظار می‌رود که موتورولا از این دو محصول در طی این نمایشگاه رونمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)