خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای هدست VR سامسونگ؛ احتمال معرفی در نمایشگاه IFA 2018

صدور مجوز FCC برای هدست VR سامسونگ؛ احتمال معرفی در نمایشگاه IFA 2018

سامسونگ در تلاش است نسل دوم هدست‌های مجزای VR خود را به نام HMD Odyssey+ معرفی کند. این هدست تازه در دو نسخه با شناسه‌های متفاوت موفق به دریافت مجوز FCC شده است.
۱۳۹۷/۶/۵

سامسونگ یک هدست VR تازه را به نام HMD Odyssey+ در دست توسعه دارد. این هدست پیشرفته چند روز پیش در پایگاه داده‌های FCC دیده و بخشی از مشخصات فنی کلیدی آن فاش شد. هدست HMD Odyssey+ درواقع نسل تازه HMD Odyssey است که سال گذشته معرفی شد و دومین هدست VR مجزای سامسونگ به شمار می‌رود.

image

البته پیش از این هم گزارش‌های مرتبطی منتشر شده بودند و با برخی مشخصات احتمالی این دستگاه هوشمند آشنا شده بودیم، اما حالا صدور اسناد مجوز FCC اطلاعات بیشتری را درباره این هدست VR منتشر کرده است. هدست HMD Odyssey+ همچنین در پایگاه رگولاتوری بلوتوث هم دیده شده است و علاوه بر دریافت مجوز این آژانس برخی مشخصات فنی‌اش هم موردتأیید قرار گرفته‌اند.

image

از طرفی اطلاعات تفصیلی در اسناد مجوز FCC درج نشده اما به نکته بسیار مهمی اشاره شده است. هدست HMD Odyssey+ با دو شناسه XE800ZBA و XQ800ZBA از FCC مجوز دریافت کرده است. پیش از این مشخصات هدست XE800ZBA را روی پایگاه FCC مشاهده کرده بودیم اما مشخصات XQ800ZBA همچنین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای سامسونگ در تلاش است هدست VR تازه خود را در دو نسخه متفاوت معرفی کند و علاوه بر این موضوع قابلیت ارتباطی بلوتوث هم نشان می‌دهد که احتمالا می‌توان پد مخصوص گیمینگ یا کنترلر دیگری را به HMD Odyssey+ متصل کرد.

image

در هر صورت صدور مجوز FCC برای هدست مجزای HMD Odyssey+ نشان دهنده احتمال معرفی آن در آینده نزدیک است. نمایشگاه بین المللی IFA 2018 هم به زودی برگزار می‌شود و ممکن است که در خلال برگزاری این رویداد سالانه شاهد رونمایی از نسل دوم هدست‌های مجزای VR سامسونگ باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)