خانهاخبار
باتری گلکسی نوت 9 ایمن است؛ مشکلات گلکسی نوت 7 تکرار نخواهد شد!

باتری گلکسی نوت 9 ایمن است؛ مشکلات گلکسی نوت 7 تکرار نخواهد شد!

دی‌جی کوه، رئیس واحد موبایل سامسونگ به کاربران اطمینان داده است که نگرانی پیرامون باتری پرچمدار جدید این شرکت وجود ندارد و گلکسی نوت 9 ایمن است.
۱۳۹۷/۵/۲۲

هنگامی‌که پیرامون خانواده «گلکسی نوت» بحث می‌شود، گلکسی نوت 7 یکی از تلخ‌ترین مواردی است که احتمالا به خاطر خواهیم آورد. در حالی‌که به‌نظر می‌رسید گلکسی نوت 7 یکی از بهترین و پرفروش‌ترین پرچمداران سامسونگ از خانواده «گلکسی نوت» باشد، شرکت سازنده به دلیل وجود نقص در باتری به فروش این محصول خاتمه داد. پس از اینکه گلکسی نوت 7 از بازار جمع شد، بسیاری در رابطه با سرنوشت سری «گلکسی نوت» دچار تردید شده بودند اما با رونمایی از گلکسی نوت 8، سامسونگ کاربران را غافل‌گیر کرد. 

پس از اینکه گلکسی نوت 7 از بازار جمع‌آوری شد، کره‌ای‌ها به سرعت دست به کار شدند تا از دلایل وجود نقص در باتری پرچمدار جدید خود مطلع شوند و پس از اینکه مشخص شد چه دلایلی عملکرد پرچمدار سامسونگ را برای نیمه دوم سال 2016 تحت‌تأثیر قرار داده بود، کره‌ای‌ها با طی نمودن چند مرحله جدید به کاربران اطمینان دادند که مشکلات گلکسی نوت 7 در گوشی‌های آینده این شرکت تکرار نخواهد شد. همچنین سامسونگ به مشتریان اطمینان داده است که این مشکلات برای پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی نوت 9 تکرار نخواهد شد.

image

ایمنی باتری گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 به بزرگ‌ترین باتری در میان پرچمداران سامسونگ مجهز شده است؛ این مدل از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد که بدون شک یکی از نقاط قوت پرچمدار جدید سامسونگ محسوب می‌شود. اما شاید این پرسش در ذهن شما برجسته شود که آیا گلکسی نوت 9 و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت آن به اندازه کافی ایمن است؟ 

دی‌جی کوه، رئیس واحد موبایل سامسونگ اوایل امروز اعلام کرده است که مهندسان در مورد ایمنی باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت گلکسی نوت 9 اطمینان دارند. وی مدعی شده است: «باتری گلکسی نوت 9 ایمن‌تر از همیشه است و کاربران نباید دیگر نگرانی پیرامون باتری داشته باشند».

لازم به‌ذکر است که سامسونگ، یک تیم کنترل کیفیت جدید را به خدمت گرفته است تا اطمینان حاصل نماید که کیفیت محصولاتش با قوانین سخت‌گیرانه این شرکت مطابقت دارد. همچنین تغییراتی در پروسه تولید قطعات دیگر گوشی‌های سامسونگ صورت گرفته است تا اطمینان حاصل شود که مشکلات گلکسی نوت 7 تکرار نخواهد شد. 

پرچمدار گلکسی نوت 9 در تاریخ 24 اوت وارد بازار خواهد شد و مدل 128 گیگابایتی آن نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد. همچنین نسخه دیگری از این گوشی مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که قیمت آن 1250 دلار است. کره‌ای‌ها در حال‌حاضر، پیش‌فروش گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 را آغاز کرده‌اند و کاربران می‌توانند تا یک روز پیش از عرضه رسمی، پرچمدار جدید سامسونگ را پیش‌خرید نمایند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۵/۲۴
گوشی های سری نوت از زمانی که رونمایی میشه تا بخواد به بازار جهانی عرضه بشه 22 روز زمان میبره فکر میکنم 8 شهریور وارد ایران بشه و پیش فروش هم میشه

وحید

۱۳۹۷/۵/۲۲
این گوشی نمیخواد در ایران پیش فروش بشه؟کسی خبر نداره؟