خانهاخبار
عرضه Xiaomi Mi 8X در سه نسخه؛ میان‌رده‌ای مجهز به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر

عرضه Xiaomi Mi 8X در سه نسخه؛ میان‌رده‌ای مجهز به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر

ظاهرا میان‌رده Xiaomi Mi 8X در سه نسخه به بازار عرضه خواهد شد؛ اخیرا سه گوشی شیائومی در 3C چین فاش شده است که گمان می‌رود میان‌رده Xiaomi Mi 8X باشند.
۱۳۹۷/۵/۲۰

شیائومی در سال 2018 از سه گوشی از خانواده Mi 8 رونمایی کرد (البته اگر Mi 8 Explorer را به عنوان یک مدل مجزا حساب نماییم)؛ پرچمدار Xiaomi Mi 8 به همراه نسخه ارتقا یافته خود یعنی Mi 8 Explorer و مدل میان‌رده Mi 8 SE معرفی شد. شیائومی می 8 را به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز کرده است اما مدل Mi 8 Explorer از حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش بهره می‌گیرد؛ لازم به‌ذکر است که هر دو گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌کنند. همچنین مدل میان‌رده Mi 8 SE که از نظر ظاهری به پرچمداران Mi 8 و Mi 8 Explorer شباهت دارد، از چیپ‌ست اسنپدراگون 710 کوالکام استفاده می‌کند و به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی خود مجهز شده است؛ ضمن اینکه مدل مذکور از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی برخوردار نیست و تنها با دوربین سلفی و هوش مصنوعی می‌تواند چهره کاربران را تشخیص دهد.

image

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد چینی‌ها نسخه مخصوصی را از گوشی Mi 8 SE ارائه خواهند داد که به همان تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز شده است اما از حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش استفاده خواهد کرد. این مدل با نام تجاری Xiaomi Mi 8X به بازار عرضه خواهد شد و ظاهر در سه نسخه مختلف با شماره مدل M1808D2TE، M1808D2TT و M1808D2TC در دسترس قرار می‌گیرد؛ گوشی جدید شیائومی به تازگی در 3C چین فاش شده است. 

در حال‌حاضر جزئیات بیشتری از گوشی میان‌رده Xiaomi Mi 8X در 3C چین منتشر نشده است اما مدتی پیش اعلام شده بود که این مدل به باتری 3100 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود. اگر تصاویری که اخیرا از گوشی Xiaomi Mi 8X به‌دست آمده، صحت داشته باشد؛ مدل مذکور با طراحی مشابه با پرچمدار Xiaomi Mi 8 روانه بازار خواهد شد. به همین جهت انتظار داریم در پنل پشتی این گوشی، دوربین دوگانه با چینش عمودی جای گرفته باشد.

image

لی ژوئن، رئیس شیائومی اخیرا گوشی را به دست گرفته است که طراحی مشابه با Xiaomi Mi 8 دارد اما به دلیل اینکه حسگر اثرانگشت در قاب پشتی تعبیه نشده است؛ گمان می‌کنیم مدل میان‌رده Xiaomi Mi 8X باشد. بد نیست اشاره کنیم که شیائومی در سال 2018 روی توسعه دو گوشی میان‌رده با اسم‌رمز Comet و Sirius متمرکز شده بود و هر دو مدل از صفحه‌نمایش OLED استفاده می‌کنند؛ در حالی‌که یکی از این گوشی‌ها در حال‌حاضر با نام تجاری Xiaomi Mi 8 SE معرفی شده است، گمان می‌رود مدل دیگر با اسم تجاری Mi 8X روانه بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)