خانهاخبار
ادغام بلندگو با نمایشگر Galaxy S10؛ سامسونگ برای معرفی غول جدید خود آماده می‌شود!

ادغام بلندگو با نمایشگر Galaxy S10؛ سامسونگ برای معرفی غول جدید خود آماده می‌شود!

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ در حال توسعه فناوری است تا بلندگوی هوشمند پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S10 را به زیر نمایشگر منتقل کند.
۱۳۹۷/۳/۱۲

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ در حال توسعه فناوری است تا بلندگوی گوشی پرچمدار آینده خود را به زیر نمایشگر منتقل کند؛ گفته شده است که این فناوری Sound on Display نامیده خواهد شد. فناوری که شرکت کره‌ای در حال توسعه آن است، پیش‌تر در گوشی Mi Mix توسط شیائومی مورد استفاده قرار گرفته بود؛ در این فناوری از ارتعاشات پیزوالکتریک (فشار برقی) استفاده می‌شود تا صدا از طریق صفحه‌نمایش به گوش شما انتقال پیدا کند. البته نمونه‌ای که در گوشی بدون حاشیه Mi Mix مورد استفاده قرار گرفته بود، عملکرد خوبی نداشت و امیدواریم که سامسونگ بتواند اشکالات این فناوری را برطرف نماید. 

باید اشاره کرد که شیائومی در نهایت به دلیل وجود مشکل در این فناوری، از عرضه گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 با چنین قابلیتی صرف‌نظر کرد و از یک بلندگوی معمولی در پرچمداران بعدی خود از سری Mi Mix بهره گرفت. باید توجه داشته باشید که سامسونگ، شرکت بزرگی است و جای تعجب ندارد که در نهایت، از عرضه پرچمداران خود با چنین قابلیتی صرف‌نظر کند؛ آنچه در حال‌حاضر شایعه شده، ممکن است هیچ‌گاه به واقعیت مبدل نشود.

image

از دیگر شایعاتی که پیرامون Galaxy S10 مطرح می‌شود، می‌توان به ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‌نمایش اشاره کرد؛ ضمن اینکه شایعه شده است جانشین Galaxy S10 از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی استفاده خواهد کرد. مدل مذکور به احتمال زیاد در ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد زیرا شرکت سازنده درنظر دارد تا اولین گوشی تاشوی خود را در رویداد MWC 2018 در ماه فوریه معرفی نماید. مدتی پیش اعلام شده بود که شرکت کره‌ای درنظر دارد تا Galaxy S10 را با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی ارائه دهد اما اندازه نمایشگر مدل Plus به 6.3 اینچ افزایش پیدا خواهد کرد؛ ضمن اینکه تراشه اگزینوس 9820 برای استفاده در پرچمداران 2019 سامسونگ در حال توسعه است. 

باید منتظر ماند و دید که شایعات پیرامون کهکشانی جدید سامسونگ از سری Galaxy S تا چه اندازه به واقعیت مبدل خواهد شد؛ شرکت کره‌ای هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها را پیرامون Galaxy S10 تأیید نکرده است. البته در رابطه با نام تجاری این مدل، هنوز کاملاً اطمینان نداریم زیرا شایعاتی مبنی بر تغییر روند نام‌گذاری پرچمداران آینده سامسونگ مطرح شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۳/۲۱
فعلا اس9 پر فروش ترین گوشی دنیا ست حالا تو خودت رو به زمین بزن بگو نیست مگه مهمه؟

علی gsm

۱۳۹۷/۳/۱۳
دمش گرم سامسونگ تکه نظیر نداره

Y h

۱۳۹۷/۳/۱۲
وقتی یه ماهه اس ۹ اومده و نوت ۹ هم معرفی نشده ..این همه شایعه راجع به اس ۱۰ گفتع میشه و دیگه تقریبا قطعیش کردین ...اسن نشون میده کلاه سامسونگ پس معرکه اسمارت فونهاست و وضعش خوبرنیست و پرچمداراش فروش نمیره

مجتبی

۱۳۹۷/۳/۱۲
چه میکنه سامسونگ احسنت این شد یک چیزی

محمد

۱۳۹۷/۳/۱۲
چیزی که واسه برند ها در حد آرزوست .سامسونگ پیشتاز تکنولوژی