خانهاخبار
گوشی Moto Z3 Play موتورولا با طراحی بدون حاشیه فاش شد

گوشی Moto Z3 Play موتورولا با طراحی بدون حاشیه فاش شد

تصاویر واقعی به‌دست آمده، طراحی گوشی جدید Moto Z3 Play را به نمایش می‌گذارد؛ این مدل طراحی ماژولار خواهد شد و حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر خود دارد.
۱۳۹۷/۲/۱۸

شرکت موتورولا در حال آماده‌سازی سری Moto Z3 است و تصمیم دارد تا حداقل دو گوشی از این خانواده ارائه دهد؛ مدل Moto Z3 Play یکی از میان‌رده‌های جدیدی است که توسط این سازنده آماده می‌شود و شایعات مختلفی پیرامون آن منتشر شده است. به‌تازگی نیز، تصاویر واقعی گوشی Moto Z3 Play موتورولا به‌دست آمده است که طراحی احتمالی این گوشی میان‌رده را به نمایش می‌گذارد.

تصاویری که اخیراً منتشر شده، مربوط به یک گوشی با شماره مدل XT1929 است؛ همان مدلی که ماه گذشته موفق به دریافت تأییدیه در FCC شده بود. به همین جهت، مشخص است که در این تصاویر گوشی جدید Moto Z3 Play موتورولا به نمایش گذاشته می‌شود.

image

با توجه به جزئیاتی که در تصاویر پیداست، گوشی جدید موتورولا طراحی بدون حاشیه خواهد داشت؛ با وجود حاشیه‌های باریک، لوگوی موتورولا در پایین نمایشگر جای گرفته است. مدل فاش شده از سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو بهره می‌گیرد و پچ امنیتی ماه مه (May) را دریافت کرده است. با توجه به ابعاد کلی گوشی، به‌نظر می‌رسد Moto Z3 Play به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است؛ آن‌طور که پیداست، این مدل نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن FHD+ خواهد داشت. 

در قاب پشتی گوشی Moto Z3 Play شاهد جای‌گیری دوربین دوگانه با چینش افقی هستیم؛ ضمن اینکه فلاش LED نیز در برآمدگی دوربین گنجانده شده است. با کمی دقت، متوجه خواهید شد که میان‌رده جدید موتورولا از سری Moto Z از ماژول‌ پشتیبانی خواهد کرد؛ به همین جهت، مشخص است که در سال 2018 طراحی ماژولار گوشی‌های رده‌بالای موتورولا حفظ خواهد شد.

image

متأسفانه در این تصاویر، حسگر اثرانگشت در قاب پشتی دیده نمی‌شود؛ ضمن اینکه خبری از جای‌گیری سنسور اثرانگشت در پنل جلوی گوشی نیست. به همین جهت، گمان می‌رود که مدل مذکور به حسگر اثرانگشت در لبه‌ی سمت راست مجهز شده باشد؛ مانند پرچمداران پیشین سونی که چنین قابلیتی را ارائه می‌دهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)