خانهاخبار
7 گوشی‌ خوش قیمت مجهز به تشخیص چهره

7 گوشی‌ خوش قیمت مجهز به تشخیص چهره

در این مطلب مشاورخرید گوشی هوشمند جی‌اس‌ام قصد داریم به شما گوشی‌های میان‌رده خوش قیمتی را معرفی کنیم که از قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی بهره می‌برند.
۱۳۹۷/۱/۲۶

هم‌‌اکنون در سال ۲۰۱۸ میلادی به سر می‌بریم و بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار در بازار از فناوری تشخیص چهره کاربر برخوردار هستند. با وجود این قابلیت کاربر نسبت به سنسور اثر انگشت، گوشی‌اش را راحت‌تر می‌توان باز کند و دیگر نیازی به دخالت دست نیست. اما با توجه به این که این تکنولوژی اخیرا به دنیای گوشی‌های هوشمند آمده، فعلا گوشی‌های میان‌رده کمی در بازار هستند که از این قابلیت برخورار باشند. به همین دلیل برای بسیاری از خریداران این سوال پیش می‌آید که کدام یک از گوشی‌های میان‌رده در بازار مجهز به فناوری  تشخیص چهره هستند.

در این مطلب از مجموع مطالب #مشاورخرید قصد داریم شما را با گوشی‌های میان‌رده‌ای که از فناوری  تخشیص چهره با دقت بالا جهت بازگشایی قفل گوشی بهره می‌برند بیشتر آشنا کنیم. در میان این هفت گوشی، چهار گوشی ال‌جی Q6، هوآوی Mate 10 Lite، سامسونگ Galaxy A8 و +Galaxy A8 هم اکنون به بازار کشورمان راه یافته‌اند. نووا ۳ ای نیز طی یک ماه آینده وارد بازار کشورمان خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود پس از آن دو گوشی آنر ۹ لایت و آنر ویو ۱۰ نیز به بازار ایران بیایند. با جی‌اس‌ام همراه باشید. 

LG Q6

image

ال‌جی کیو ۶ مدت زمان نسبتا زیادی است که وارد بازار کشورمان شده و قیمت آن نیز به ثبات رسیده است. کیو ۶ را می‌توان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار دانست که مجهز به فناوری تشخیص چهره کاربر با دقت بالا و درصد خطای کم دانست. ال‌جی تا حدی به این تکنولوژی اطمینان داشته که به صورت کامل سنسور اثر انگشت را در این گوشی حذف کرده است. البته ناگفته نماند این کار باعث می‌شود تا سود بیشتری را کسب کند. سرعت باز شدن کیو ۶ به وسیله تشخیص چهره کاربر بیشتر از آیفون ۱۰ نیست و عملکرد نرم و روانی دارد.

نسخه ۳۲ گیگابایتی ال‌جی کیو ۶ را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت  1,000,000 تومان با گارانتی مدیاپردازش خریداری کنید.

+A8 و Samsung Galaxy A8

image

دو گوشی +A8 و Galaxy A8 که در مشاورخرید بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ (فروردین 97) معرفی کردیم نیز جزء میان‌رده‌های جدیدی هستند که دارای ویژگی تشخیص چهره است. این شبه‌پرچمدار یکی از زیباترین گوشی‌های میان‌رده ساخته شده تاکنون توسط سامسونگ است و ارزش خرید بالایی دارد.

سامسونگ گلکسی ای ۸ (۲۰۱۸) و ای ۸+ (۲۰۱۸) را هم‌اکنون می‌توانید به ترتیب با قیمت 2,480,000 و 2,870,000 تومان‌ با گارانتی رسمی خریداری کنید.

Huawei Mate 10 Lite

image

میت ۱۰ لایت از هر نظر نه تنها یکی از بهترین گوشی‌های هوآوی در بازه قیمت ۱.۶ میلیون تومان، بلکه میان تمامی برندها است. هوآوی زمان زیادی را صرف طراحی این گوشی کرده و میت ۱۰ لایت را تبدیل به یک میان‌رده با ظاهری شبیه پرچمدار روانه بازار کرده است. از نقاط قوت این گوشی حاشیه اندک صفحه‌نمایش FullView است که باعث شده بسیار خوش‌دست باشد. این گوشی خوش قیمت در مجموع چهار دوربین دارد. دوربین اصلی مجهز به لنز دوگانه ۲+۱۶ مگاپیکسل است که امکان عکس‌برداری در حالت پرتره را به کاربر می‌دهد. دوربین سلفی نیز دو لنز ۲+۱۳ مگاپیکسلی دارد که عملکردی مشابه دوربین اصلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. میت ۱۰ لایت سه تنوع رنگی شامل طلایی، آبی و مشکی متناسب با سلیقه‌های متفاوت دارد که قدرت انتخاب کاربران را حین خرید بیشتر می‌کند. در ابتدای عرضه این گوشی خبری از قابلیت تشخیص چهره نبود اما هوآوی حدود دو ماه پیش با انتشار به روز رسانی نرم‌افزاری کاربرانش را سورپرایز و این قابلیت را اضافه کرد.

میت ۱۰ لایت را هم اکنون می‌توانید با قیمت 1,580,000 تومان با گارانتی مدیاپردازش خریداری کنید.

Huawei Nova 3e

image

نووا ۳ ای شبه‌پرچمدار جدید کمپانی هوآوی است که در بازار ایران و چین با این نام عرضه می‌شود. اگر طی ماه‌های آینده قصد خرید گوشی میان‌رده با فناوری تشخیص چهره را دارید، نووا ۳ ای را به یاد داشته باشید چرا که قرار است فروش رسمی این محصول به زودی در بازار کشومان آغاز شود. برای آگاهی از تجربه کاربری و اطلاعات بیشتر در مورد Nova 3e پیشنهاد می‌کنیم به بررسی تخصصی این محصول سر بزنید.

پیش‌بینی می‌شود نووا ۳ ای با قیمت حدودی بین 1,400,000 الی 1,700,000 هزارتومان با گارانتی رسمی و رجیستر شده به فروش برسد. به محض ورود این گوشی به بازار کشورمان شما خوانندگان عزیز سایت را مطلع خواهیم کرد.

Honor 9 Lite

image

مدت زمان زیادی از معرفی آنر ۹ لایت می‌گذرد اما این گوشی همچنان به صورت رسمی و تعداد انبوه به بازار کشورمان وارد نشده است. حدود دو ماه پس از تاریخ عرضه این گوشی به بازار، هوآوی تصمیم گرفت تا قابلیت قفل‌گشایی گوشی به وسیله تشخیص چهره کاربر را از طریق به‌روزرسانی OTA سیستم‌عامل برای کاربران به ارمغان بیاورد. آنر ۹ لایت شبه‌پرچمدار برند آنر است که طراحی زیبا و مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی دارد.

آنر ۹ لایت به تعداد بسیار محدود با قیمت 1,750,000 تومان بدون گارانتی به فروش می‌رسد که قیمت بسیار بالایی برای این گوشی محسوب می‌شود و خرید آن با این قیمت فعلا توصیه نمی‌شود. در صورت کاهش قیمت این گوشی طی آینده‌ای نزدیک شما را مطلع خواهیم کرد. 

Honor V10 / View 10

image

آنر ویو ۱۰ یکی از جدیدترین میان‌رده‌های معرفی شده از سوی برند آنر است. این گوشی در ابتدای عرضه همانند نووا ۳ ای و آنر ۹ لایت فاقد قابلیت تشخیص چهره بود که مدتی بعد طی به‌روز رسانی نرم‌افزاری این ویژگی در آن فعال گردید. ظرافت طراحی آنر ویو ۱۰ قابل ستایش است. آنر با تلاش هرچه بیشتر سعی بر ساده کردن شکل ظاهری این گوشی کرده و خطوط آنتن را مشابه آیفون ۷ در لبه‌های بالا و پایین گوشی منتقل کرده است. ضخامت کم، صفحه‌نمایش با حاشیه اندک و دوریبن اصلی دوگانه با کیفیت بالا از نکات قوت این گوشی است.

به محض ورود این گوشی به بازار کشورمان شما خوانندگان عزیز سایت را مطلع خواهیم کرد.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

HHHH

۱۳۹۷/۴/۱۸
ببین کاری که سامسونگ انجام میده از همه برند بهتر پر فروش تره خودم همه برند رو داشتم و میگم سامسونگ بهترینه....

ali

۱۳۹۷/۲/۲
p smart رو نگفتین چون تو اپدیت اخیرش این قابلیت تشخیص چهره بهش اضافه شده

sinakaya

۱۳۹۷/۱/۳۰
بله داداش حرفت صحیحه
وگرنه یه تبلت چینی ارزونم این قابلیتو داره

sinakaya

۱۳۹۷/۱/۳۰
داداش لومیا دیگه فسیل شده
خود مایکروسافت هم دیگه رسما اعلام کرد که کاملا پشتیبانی شو برداشت و خاتمه داد بخریم که چی بشه
یادت باشه الان 2018 هس

ali gorgan

۱۳۹۷/۱/۲۹
پس لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال مایکروسافت که قبل از همه این گوشی ها اسکنر عنبیه چشم داست کشکه؟چقدر طرفداری از سامسونگ و آیفون