خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری گوشی LG G7: دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و نمایشگر 6 اینچی

مشخصات سخت‌افزاری گوشی LG G7: دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و نمایشگر 6 اینچی

یک خبرگزاری کُره‌ای، مشخصات سخت‌افزاری گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی را اعلام کرده است. این مدل به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۱۴

شرکت ال‌جی تأیید کرده است که پرچم‌داران سری G با عرضه مدل‌های جدید به‌روزرسانی خواهند شد و اکنون انتظار داریم تا این سازنده، گوشی رده‌بالای G7 را در نیمه اول سال 2018 معرفی نماید. در صورت رونمایی از این گوشی، G7 دومین گوشی رده‌بالای ال‌جی خواهد بود که در نیمه نخست سال میلادی جدید معرفی می‌شود.

همین موضوع باعث شده است تا در طی چند هفته گذشته، شایعات بیشتری پیرامون LG G7 منتشر شود و در جدیدترین گزارش، اعلام شده است که جانشین LG G6 از دکمه اختصاصی برای فعال‌سازی قابلیت‌های AI این گوشی بهره خواهد برد؛ انتظار داریم این دکمه فیزیکی، عملکردی مانند کلید بیکسبی در پرچم‌داران Galaxy S9 داشته باشد. با فرض صحت این گزارش، مشخص می‌‍شود که دکمه‌های فیزیکی اضافی در تصاویر رندر شده گوشی LG G7 چه کاربردی خواهد داشت؛ انتظار داریم کلید سمت راست برای روشن و خاموش کردن گوشی کاربرد داشته باشد و کلید فیزیکی دیگری نیز در لبه سمت چپ گوشی به منظور فعال‌سازی قابلیت‌های اختصاصی LG G7 گنجانده شده باشد.

image

گفته شده است که دکمه فیزیکی در لبه سمت چپ پرچم‌دار 2018 ال‌جی، برای فعال‌سازی دستیار صوتی Google Assistant، قابلیت Q Voice و Q Lens کاربرد خواهد داشت که به ترتیب، ویژگی برای کنترل صوتی گوشی و قابلیتی بصری مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است. آنچه در این گزارش ذکر شده است، با تلاش‌های اخیر ال‌جی و توجه این شرکت به هوش مصنوعی هم‌خوانی دارد. شرکت کُره‌ای، پرچم‌داران LG V30S ThinQ و LG V30S Plus ThinQ را با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، به عنوان نسخه ارتقا یافته V30 عرضه کرده‌اند؛ هر دو مدل، البته حافظه رم بیشتری در مقایسه با LG V30 دارند و فضای ذخیره‌سازی بالاتری نیز ارائه می‌دهند.

در جدیدترین گزارش پیرامون پرچم‌دار جدید ال‌جی، همچنین اشاره می‌شود که LG G7 به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و گشادگی دیافراگم سنسورهای دوربین اصلی، F1.5 است؛ مانند آنچه در پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ دیده بودیم. نمایشگر 6.1 اینچی از نوع MLCD+، از دیگر مشخصات احتمالی است که LG G7 به عنوان جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی ارائه می‌دهد. هرچند، برخی مدعی هستند گوشی LG G7 در یک نسخه دیگر با پنل از نوع OLED عرضه خواهد شد. 

در رابطه با زمان رونمایی رسمی از جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی، شایعات مختلفی وجود دارد؛ ممکن است LG G7 در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود و در نیمه ماه مه (May) نیز به فروش برسد. البته در سایر بازارها، احتمالاً باید مدت زمان بیشتری را به منظور عرضه پرچم‌دار جدید ال‌جی منتظر بمانید. لازم به‌ذکر است که نسخه پایه LG G6 با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود و نسخه دیگری از آن با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. مانند مدل‌های پیشین، در برخی از کشورها، پرچم‌دار 2018 ال‌جی بدون پشتیبانی از شارژ بی‌سیم یا مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه (Quad-DAC) عرضه خواهد شد. پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام که در گوشی‌های پرچم‌دار زیادی به کار گرفته شده است، قدرت پردازشی LG G7 را ارائه می‌دهد؛ این تراشه شامل هشت هسته پردازشی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)