خانهاخبار
پرچمدار Mi 7 شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم در راه است

پرچمدار Mi 7 شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم در راه است

کمپانی شیائومی قصد دارد پرچمدار Mi 7 را هم در نیمه اول سال 2018 رسما معرفی کند. تازه‌ترین اسناد فاش شده منسوب به گوشی مذکور، احتمال تعبیه ویژگی شارژ بی سیم را در آن تأیید می‌کنند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۵

انتظار می‌رود که کمپانی شیائومی دو گوشی پرچمدار تازه را با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 در نیمه اول سال 2018 رسما معرفی کند. یکی از این پرچمدارها Mi MIX 2S نام دارد که سازنده‌اش تأیید کرده است در تاریه 27 مارس (7 فروردین) رونمایی می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که دومین پرچمدار این غول تکنولوژی چینی تحت عنوان Mi 7 معرفی شود اما هنوز تاریخ نهایی رونمایی از آن مشخص نیست. در ادامه گزارش‌ها و شایعه‌های قبلی درباره این گوشی سطح بالا حالا جزئیات تازه‌تری منسوب به آن منتشر شده است که نشان می‌دهد که به ویژگی شارژ بی سیم مجهز خواهد شد.

image

پیش از این هم شایعه شده بود که Mi 7 قرار است با پشتیبانی از شارژ بی سیم معرفی شود و حالا اسناد ESB فاش شده هم این موضوع را مورد تأیید قرار داده‌اند. در شایعه‌های قبلی در این مورد گفته شده بود که گوشی مذکور از شارژ بی سیم 7.5 واتی که در آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 اپل وجود دارد، بهره می‌برد.

گوشی Mi 7 حالا در کنار Mi MIX 2S در فهرست گوشی‌های 2018 قرار گرفته است که گفته می‌شود با پشتیبانی از شارژ بی سیم معرفی می‌شوند. البته کمپانی شیائومی هم چندی پیش با انتشار یک تیزر تبلیغاتی وجود این ویژگی را در Mi MIX 2S تأیید کرد اما هنوز در مورد Mi 7 اظهار نظر نکرده است. انتظار می‌رود که پرچمدار Mi 7 شیائومی همچنین صفحه نمایش 6 اینچی از نوع OLED داشته باشد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد. همچنین شایعه شده است که این گوشی در چند نسخه با کانفیگ مختلف معرفی می‌شود و ممکن است 4، 6 و 8 گیگابایت رم داشته باشد. کمپانی شیائومی ظاهرا قصد دارد حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش که Synaptics معرفی کرده است را در Mi 7 تعبیه کند. گوشی سطح بالای Mi 7 همچنین به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز می‌شود که حدس می‌زنیم به صورت عمودی چینش شوند و اپلیکیشن دوربینش هم از هوش مصنوعی پیشرفته بهره ببرد. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که گوشی مذکور احتمالا در ماه ژوئن رونمایی می‌شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهراد

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
دقیقا.اکثرا پول برند میگیرن
منم برای خودم و چند نفر خریدم همشونم راضی ان و واسه بقیه هم خریدن
اصلا نیازی به گارانتی هم ندارن فوق العاده با کیفیتن
خودمم دو ساله Mi 5 دارم منتظرم Mi 7 بیاد ارتقا بدم

Hamed

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
تا حالا تو این ۳ سال بیش از ۲۰ بار برای خودم یا اطرافیان شائومی خریدم، تجربم اینه که کیفیت بسیار بالا در عین قیمت پایین رو واقعا بهتون میدن، و جالبه تاحالا هیچکدوم خراب نشدن!
توروخدا پولتون رو حروم نکنید بخدا در اشتباهید .....