خانهاخبار
تماشا کنید: تست مقاومت و استحکام Galaxy S9 سامسونگ

تماشا کنید: تست مقاومت و استحکام Galaxy S9 سامسونگ

در اینکه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سخت‌افزار قدرتمندی دارند چکی نیست؛ اما این کیفیت ساخت این گوشی‌ها به همان اندازه خوب است؟ این سوالی است که در ادامه این مطلب پاسخ آن را پیدا می‌کنید.
۱۳۹۶/۱۲/۲۲

کانال یوتوب Jerryrigeverything این بار به سراغ جدیدترین پرچمدار سامسونگ رفته است تا کیفیت ساخت و استحکام بدنه آن را آزمایش کند.

مثل تست‌های قبلی این کانال، ابتدا مقاومت نمایشگر و بدنه شیشه‌ای گلکسی اس 9 سامسونگ در برابر خراشیده شدن مورد آزمایش قرار می‌گیرد؛ سپس با شعله آتش آزموده و در نهایت به آن فشار وارد می‌شود تا مشخص شود آیا بدنه از استحکام و مقاومت کافی برخوردار است یا نه.

در سال‌های قبل پرچمداران سامسونگ نشان دادند که حتی با داشتن بدنه‌ای شیشه‌ای می‌توان از زیر این شرایط سخت سربلند بیرون بیایند.

این ویدئو را تماشا کنید و نظرتان را در مورد آن به ما بگویید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Power ramazani

۱۳۹۶/۱۲/۲۳
باعرض سلام.
اولا تشکر از گروه جی اس ام بابت کارهایی تخصصی شون.
دوم
آقای مهرنیا پلیر گوشی شما تو حالت اوتو قرار داره.
اگر برنامه جی اس ام رو داری موقع پخش ویدیو پاین سمت راست روی علامت ستینگ بزن کیفت 720 یا 1080 رو انتخاب کن تصویر واضح میشه.
ویدیو ای که سایت جی اس ام گذاشته مشکل کیفیت نداره

Ho3ein

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
بااین قیمت بالا
کیفیت ساخت خیلی پایینی داره

محمد رضا مهرنیا

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
با عرض سلام و احترام خدمت جی اس ام عزیز
خدمتتون عرض کنم من این ویدیو را قبلاً تماشا کرده بودم و چیزی که عجیب بود کیفیت این ویدیو بسیار پایین است و به خوبیه ویدیو های قبلی از این سایت نیست زمانیکه گوشی مورد آزمایش قرار میگیرد خط و خش های وارده و آسیب وارد بر گوشی به دلیل کیفیت نامطلوب این ویدیو به خوبی نمایان نیست درست برعکس ویدیو های قبلی که در سایت جی اس ام قرار می‌گرفت و کیفیت بسیار بالایی داشت اما این ویدئو کیفیت بسیار پایینی دارد و درست برعکس قبلی ها است ولی در کل آنچه نمایان است این است که این گوشی بسیار جنس بدنه سختی دارد آزمایش ها را به خوبی پشت سر گذاشت و سر بلند شد نسبت به ویدیوی که در همین زمینه دو روز پیش مشاهده کردم و در مورد گوشی هواوی بود این برند در مقابل برند هواوی بسیار کارآمد تر و بسیار سخت تر بود و آزمایشات را بسیار بهتر از سر گذراند بهرحال چیزی که در حال حاضر کلاً مشهود است این است که دو غول بزرگ فناوری بازار یکی اپل و دیگری سامسونگ هستند که در صدر جدول ها قرار گرفتند و این کاملاً آشکار است که باید در تمام زمینه ها شماره اول باشند که در این ویدئو کاملاً معلوم است از جی اس ام عزیز بسیار متشکرم بابت انتشار این ویدئو همواره برای شما موفقیت روز افزون آرزومندم پاینده و برقرار باشید و خدانگهدار

ali barati

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
سخت‌افزار قدرتمندی دارند چکی نیست