خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ در آزمون بنچمارک

پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ در آزمون بنچمارک

تنها چند روز از معرفی رسمی Galaxy S9 می‌گذرد اما انتشار شایعه‌ها درباره پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 آغاز شده است. نتایج بنچمارک مرورگر این فبلت از صفحه نمایش اینفینیتی و نسبت تصویر 18.5:9 خبر می‌دهند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

تنها یک هفته از معرفی رسمی دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus زمان می‌گذرد و عرضه عمومی آن‌ها هم هنوز آغاز نشده است اما به نظر می‌رسد که سامسونگ توسعه فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 را به طور جدی دنبال می‌کند. این گوشی جانشین تازه Galaxy Note 8 است و پیش بینی می‌شود که مانند سایر پرچمداران قدرتمند این سری در نیمه دوم سال رونمایی شود.

چند روز پیش یک گوشی مرموز سامسونگ با شناسه SM-N960U در ابزار بنچمارک HTML5 دیده شد و حدس می‌زنیم که همان Galaxy Note 9 سامسونگ باشد. ابزار مذکور نتیجه آزمون بنچمارک این گوشی را منتشر کرده است و ما هم موفق شدیم برخی ویژگی‌های آن را از این فهرست استخراج کنیم. برای مثال می‌توان در این میان به صفحه نمایش اینفینیتی و نسبت تصویر 18.5:9 اشاره کرد.

image

نتیجه آزمون بنچمارک HTML5 نشان می‌دهد که گوشی Galaxy Note 9 قطعا پرچمدار قدرتمندی خواهد بود چراکه توانسته است امتیاز 522 را از حداکثر 555 کسب کند.

از طرف دیگر وب‌سایت SamMobile هم گزارش کرده است که Galaxy Note 9 به صورت پیش فرض به اندروید 8.0 اوریو مجهز می‌شود و ساموسنگ آن را مدتی پس از عرضه رسمی به نسخه 8.1 به روزرسانی خواهد کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، نتایج این آزمون تنها چند روز پس از معرفی دوگانه Galaxy S9 سامسونگ منتشر شدند. این دوگانه از نظر ظاهری بسیار به نسل قبلی شباهت دارند اما از نظر کیفیت دوربین و پردازنده و چند ویژگی نرم افزاری دیگر ارتقا یافته‌اند.

image

دوگانه تازه سامسونگ تا دو هفته دیگر روانه بازار می‌شوند و پس از آن همه خبرها احتمالا متوجه فبلت بعدی یا همان Galaxy Note 9 خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره این گوشی در دسترس نیست اما حدس می‌زنیم که در ماه اوت رسما معرفی شود. انتظار می‌رود که این گوشی تازه از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی با Note 8 نداشته باشد و بسیاری از مشخصات فنی‌اش را هم مانند اسنپ‌دراگون 845 از دوگانه Galaxy S9 به ارث ببرد. این فبلت پرچمدار تازه هم مانند سایر نسل‌های قبلی از صفحه نمایش لمسی و همچنین قلم استایلوس پشتیبانی خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

yaser

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
آقا بزار یه نفس بکشیم
هی محصول میده بیرون