خانهاخبار
احتمال معرفی پایین رده HTC Breeze با دوربین 13 مگاپیکسلی

احتمال معرفی پایین رده HTC Breeze با دوربین 13 مگاپیکسلی

کمپانی اچ تی سی ظاهرا قصد دارد یک گوشی پایین رده تازه معرفی کند. مشخصات فنی این گوشی با کد رمز Breeze توسط ایوان بلس مشهور فاش شده است اما هنوز اطلاعاتی درباره طراحی ظاهری آن در دسترس نیست.
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

با توجه به خبرهایی در روزهای اخیر در فضای وب منتشر شدند، به نظر می‌رسد کمپانی اچ تی سی فعلا قصد ندارد یک گوشی سطح بالا معرفی کند. این سازنده تایوانی چندی پیش میان رده U11 Eyes را رسما معرفی کرد و چند روز پیش هم شاهد انتشار اسناد مربوط به آزمون بنچمارک یک گوشی متوسط دیگر مجهز به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 بودیم. ایوان بلس، فاش کننده مشهور هم روز گذشته با انتشار فهرست مشخصات یک گوشی دیگر، احتمال معرفی پایین رده Breeze را مطرح کرد.

بر اساس فهرست مشخصات منتشرشده توسط @evleaks این گوشی تازه صفحه نمایش 5.5 اینچی با نسبت نمایش 18:9 دارد. HTC Breeze همچنین از یک پردازنده مدیاتک که هنوز مشخصاتش را نمی‌دانیم قدرت می‌گیرد و 2 گیگابایت هم رم خواهد داشت. حافظه داخلی پایه این گوشی معادل 16 گیگابایت پیش بینی شده است.

image

گفته می‌شود که دوربین اصلی Breeze در پنل پشتی از یک لنز 13 مگا پیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی‌اش هم 5 مگا پیکسلی است. ظرفیت باتری غیرقابل تعویض آن معادل 2730 میلی آمپر ساعت گزارش شده اما به نسخه دقیق سیستم عامل آن اشاره نشده است. انتظار می‌رود کمپانی اچ تی سی اندروید اوریو 8.0 را به صورت پیش فرض روی پایین رده مذکور نصب کند.

لازم به ذکر است که HTC Breeze احتمالا نام تجاری نهایی این گوشی نخواهد بود و صرفا به عنوان اسم رمز آن مطرح شده است. در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره مشخصات طراحی ظاهری پایین رده مذکور در دسترس نیست اما منطقی به نظر می‌رسد که هر دو پنل جلو و پشت آن مانند تازه‌ترین گوشی‌های معرفی شده برند اچ تی سی از جنس شیشه ساخته شود و در نام‌گذاری هم از سری تازه U پیروی کند.

با توجه به مشخصات فنی پایین رده، انتظار می‌رود کمپانی تایوانی اچ تی سی قیمت معقولی را برای Breeze در نظر بگیرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رامین

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
مفتش گرونه این گوشی

امین

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
چون واسه کسی مهم نیست و دنبال نمیکنه

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
مشخصات و شکل ظاهری پایین رده شم به بیرون درز نمیکنه !
.
اون وقت ...................!!!!