خانهاخبار
سامسونگ تولید گوشی تاشوی خود را امسال آغاز خواهد کرد

سامسونگ تولید گوشی تاشوی خود را امسال آغاز خواهد کرد

در گزارش مالی جدید سامسونگ، رسماً تأیید شده است که این شرکت گوشی مجهز به نمایشگر اولد تاشو توسعه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد گوشی جدید سامسونگ در اوایل سال 2019 عرضه شود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۳

نزدیک به چند سال است که شایعاتی مبنی بر توسعه‌ی گوشی تاشو توسط سامسونگ، وجود دارد. گمانه‌زنی‌ها پیرامون این مدل، از شمارش خارج شده است و پتنت‌های مختلف، طراحی احتمالی گوشی تاشوی سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. آخرین گزارش‌ها، حاکی از آن است که سامسونگ در اوایل سال 2018، گوشی تاشوی خود را عرضه خواهد کرد؛ با این‌حال، کُره‌ای‌ها تنها اعلام کرده‌اند که در سال جدید میلادی، گوشی‌ تاشوی خود را معرفی خواهند کرد. به همین جهت، مشخص نیست چه زمانی گوشی تاشوی سامسونگ به بازار عرضه می‌شود.

در اوایل ماه ژانویه، اعلام شد که سامسونگ طراحی گوشی‌ تاشوی خود را در ماه مارس 2018 نهایی خواهد کرد و تولید پنل اولد انعطاف‌پذیر برای این مدل از ماه سپتامبر آغاز می‌شود. به همین جهت، ممکن است گوشی تاشوی سامسونگ در ماه دسامبر (ماه پایانی 2018) یا اوایل سال آینده میلادی معرفی شود. سامسونگ در جدیدترین گزارش مالی خود که مربوط به سه ماهه پایانی سال 2017 است، اشاره می‌کند واحد سامسونگ دیسپلی با عرضه «پنل‌های اولد تاشو» از رقبا پیشی خواهد گرفت. از آنجایی‌که پنل‌های اولد برای گوشی‌های سامسونگ توسط سامسونگ دیسپلی تأمین می‌شود؛ کُره‌ای‌ها برای عرضه گوشی‌هوشمند تاشوی خود، باید تا زمان تولید پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر منتظر بمانند.

 سامسونگ همچنین در بیانیه مطبوعاتی خود، به این موضوع اشاره کرده است که کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند این شرکت محصولات خود را با اتخاذ فناوری‌های پیشرفته «نظیر نمایشگرهای اولد تاشو» متمایز خواهد کرد. این موضوع بدین معنی خواهد بود که سامسونگ همچنان در حال توسعه‌ی گوشی تاشو است و شاید در اواخر سال جاری میلادی، طراحی و توسعه این مدل به اتمام برسد.

image

چندین هفته پیش، اعلام شد که گوشی تاشوی سامسونگ به نمایشگر تاشوی 7.3 اینچی اولد مجهز خواهد بود؛ زمانی‌که گوشی را تا کنید، ابعاد آن مانند سایر گوشی‌های هوشمند بازار خواهد بود اما هنگامی‌که گوشی به بیرون باز می‌شود، خواهید توانست از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید. گفته می‌شود سامسونگ دیسپلی در حال توسعه پنل نمایشگری است که بدون مشکل، تا می‌شود.

سامسونگ در گزارش مالی اخیر خود، به بازه زمانی مشخصی برای عرضه گوشی‌هوشمند تاشوی خود اشاره نکرده است؛ با این‌حال، تنها خشنود هستیم که این شرکت درنظر دارد تا مراحل طراحی و توسعه گوشی تاشوی خود را درسال 2018 به اتمام برساند. هرچند، بعید می‌دانیم گوشی تاشوی سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار شود؛ مدتی پیش، اعلام شده بود نسخه‌ای از این گوشی در نمایشگاه CES 2018 به صورت خصوصی به نمایش گذاشته شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

sinakaya

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
واقعا نواوری خوبیه اگه کیفیت تصویر و عمرش زیاد باشه

امین

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
سامسونگ چند سال پیش به ثبت رسوند و امسال میخواد تولید کنه

amir

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
شما برو همون هواویتو بخر... با این حرفای الکی سامسونگ از چش ما نمیوفته شاهه شاه سامسونگ❤?

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
کمتر جوک بگو سامسونگ در این قسمت هم پیشتازه و اولین برند بوده

آريا

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
پسرم . حالت خوبه؟ سامسونگ چندين ساله داره پتنت هاي مختلف براي گوشي تاشو ثبت ميكنه .