خانهاخبار
نام تجاری Huawei P11 توسط هوآوی به ثبت رسید

نام تجاری Huawei P11 توسط هوآوی به ثبت رسید

شرکت هوآوی، اخیراً نام تجاری پرچم‌دار جدیدش را به ثبت رسانده است که عرضه این مدل را با نام Huawei P11 تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۸

گمانه‌زنی‌‌های مختلفی پیرامون پرچم‌دار جدید هوآوی از سری P وجود دارد و آن‌طور که پیداست، شرکت چینی هنوز نام مشخصی را برای پرچم‌دار جدیدش انتخاب نکرده است. اول از همه، نام تجاری P20 توسط هوآوی به ثبت رسید و گمان می‌رفت جانشین Huawei P10، با نام تجاری P20 عرضه شود. به‌تازگی نیز، هوآوی نام تجاری P11 را به ثبت رسانده است تا شک و تردیدها را پیرامون نام تجاری پرچم‌دار جدیدش افزایش دهد.

image

نام تجاری Huawei P20 تنها در ایالات متحده به ثبت رسیده اما P11 در کشورهایی از جمله آمریکا، انگلستان، تایوان، هنگ کنگ و ... ثبت شده است. در همین رابطه، مدتی پیش صفحات آزمایشی در وب‌سایت Huawei راه‌اندازی شد که دو مدل جدید را با نام تجاری Huawei P11 و Huawei P12 فاش می‌کرد؛ مدل دوم احتمالاً در سال 2019 وارد بازار خواهد شد. 

گمانه‌زنی‌ها، حاکی از آن است که در سال جدید میلادی، سه گوشی از سری P عرضه خواهد شد؛ مدل استاندارد، مدل پرو و مدل پلاس. هر سه مدل با دوربین سه‌گانه عرضه خواهند شد و احتمالاً در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته نمی‌شوند؛ هوآوی رویداد جداگانه‌ای را به منظور عرضه پرچم‌داران جدیدش از سری P تدارک دیده است و قصد ندارد در ماه فوریه، آن‌ها را معرفی نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)