خانهاخبار
از Galaxy S9 سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟

از Galaxy S9 سامسونگ چه انتظاراتی داریم؟

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ کمتر از یک ماه دیگر در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‎شوند. در ادامه شما را با ویژگی‌هایی که انتظار داریم در این پرچمداران ببینیم آشنا می‏‌کنیم.
۱۳۹۶/۱۱/۸

کمتر از یک ماه دیگر پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S9 به کاربران معرفی می‌شود؛ گوشی که می‌آید تا موفقیت چشم‌گیر Galaxy S8 را بار دیگر تکرار کند.

بر اساس شایعاتی که از گلکسی اس 9 به گوش می‎رسد پیش‌بینی می‏‎شود طراحی و ظاهر این دستگاه تفاوت زیادی با گلکسی اس 8 نداشته باشد. در پنل جلو این گوشی تغییر خاصی داده نشده اما در قسمت پشت محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت تغییر کرده است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری هم تقریبا می‌توان حدس زد Galaxy S9 و Galaxy S9+ به چه سخت‌افزارهایی مجهز می‎شوند؛ اما این همه داستان نیست. در ادامه انتظارات، احتمالات و پیش‌بینی‌هایی که Galaxy S9 مد نظر داریم را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات

image

انتظار داریم Galaxy S9 و Galaxy S9+ همچون سال‌های گذشته با دو مدل پردازنده در بازار عرضه شود. مدلی که از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می‌برد تنها در چین و آمریکا و مدلی که از پردازنده اگزینوس 9810 استفاده می‌کند در سایر بازارهای جهانی عرضه می‏شود.

همچنین گفته می‎شود  این دو مدل گوشی با ظرفیت پایه 64 گیگابایت و حافظه داخلی 6 گیگابایت تولید می‏شوند که قابلیت نصب کارت حافظه جانبی را نیز دارند.

داشتن تاییدیه IP68، پشتیبانی از شارژ وایرلس، پورت Type-C، بلوتوث نسخه 5 و اسکنر عنبیه ارتقا یافته از دیگر ویژگی‌های این پرچمداران است.

دوربین

image

درحالی که احتمالا Galaxy S9 تنها از یک لنز دوربین استفاده خواهد کرد، Galaxy S9+ همچون نوت 8 از دو لنز دوربین بهره خواهد برد.

گفته می‌شود دوربین این پرچمداران به قابلیت فیلم‌برداری آهسته با سرعت 960fps با کیفیت 720P مجهز می‌شوند و با سرعت بیشتری می‌توانند روی سوژه‌ها فوکوس کنند.

از دیگر شایعات مطرح شده در مورد دوربین خانواده گلکسی اس 9 می‌توان به اندازه متغییر دیافراگم دوربین اشاره کرد که در حالت عکاسی مختلف از f/1.5 تا f/2.4 تغییر اندازه خواهد داد.

باتری

آنطور که خبر داریم تغییر محسوسی در ظرفیت باتری Galaxy S9 و Galaxy S9+ به وجود نخواهد آمد. باتری گلکسی اس 9 سامسونگ نهایتا 3000 یا 3200 میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت و گلکسی ای 9 پلاس از باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد.

ویژگی شارژ سریع در این دو گوشی همچنان پابرجاست و به لطف استفاده از سخت‌افزارهای کم‌مصرف‌تر، طول عمر باتری افزایش پیدا می‌کند.

نرم‌افزار

image

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اولین گوشی‌های سامسونگ خواهند بود که به صورت پیش‌فرض از اندروید 8 اوریو و رابط کاربری جدید Samsung Experience 9.0 بهره می‌برند.

هوش مصنوعی در پرچمداران جدید این شرکت نقش بیشتری ایفا می‌کند تا جایی که این احتمال داده شده است که در این پرچمداران یک تراشه اختصاصی برای این منظور به کار گرفته شود.

قیمت و زمان عرضه

سامسونگ تایید کرده است مراسم رونمایی از خانواده Galaxy S8 در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) می‏شود ولی هنوز تاریخ مشخصی برای آغاز عرضه آن به دست نیامده است. پرچمداران 2018 سامسونگ قیمتی حدود قیمت پرچمداران 2017 خواهند داشت که 730 تا 830 دلار است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
کمتر جوک بگو هنگ تی سی نو آوریش کجا بود اصلا توان تولید داره که چیزی بسازه؟ فقط قطعات تولیدی دیگران رو اسمبل میکنه

Alireza

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
اون قابلیت هایی که گفتی همگی تو تنظیمات دستی گوشی های LG و Sony و.....قبل از سامسونگ بودن.صفحه نمایش ایج نواوری حساب نمیشه چون اول اینکه هیچ کاربرد خاصی نداره.دوم اینکه بقیه برند ها هم صفحه نمایش ایج نمیزنن.تشخیص چهره سه بعدی رو xz premium قبل از سامسونگ زد.فوکوس اتوماتیک تو گوشی های قبلی نوکیا و سونی اریکسون هم بود.فقط صفحه نمایش oled رو قبول دارم که انصافا سامسونگ تو اون بخش عالی عمل کرده.به جز صفحه نمایش oled که گفتی بقیه رو قبول ندارم.چون قبل از سامسونگ بودن.

Alireza

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
اقای آماتور دوربین دوگانه رو اول Htc زد .بعد از اون Lg و Huawei زدن.بعدش 7 پلاس زد.صفحه نمایش بدون حاشیه رو mi mix و g6 قبل از s8 زده بودن.در مورد npu هواوی هم بگم که این یک نو آوری بسیار کاربردی هستش که چون اولش هست ناقص هست.اما چه ناقص باشه چه کامل،هواوی بسیار بسیار قابل تحسین هست.آماتور هایی مثل تو خیلی زیاد هست چون از دنیای تکنولوژی 10 سال عقبی.???

amir

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
اها بعد صفحه نمایش بدون مرز که سامسونگ اورد یا دوربین دوگانه که ایفون 7 پلاس اورد و خیلی خیلی چیزای دیگه مثل صفحه امولد که تو میت 10 پرو هست و... رو هواویی اورد ما گپی کردیم! جوک قشنگی گفتی هواویی فقط بلده ببینه بقیه چیکار میکنن این اواخر فقط یه npu اورد که هنوز خیلی ناقصه هواویی شرکت رو به توسعه هست ولی اینطوری که میگی ادم یکم شک میکنه بهت میدونی که /:

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۹
علیرضا جان وقتی از یک چیزی اطلاع نداری نظر نده.کدوم برند قابلیت تنظیم دیافراگم رو داشته؟نام ببر؟
کدوم برند دیافراگم 1.5 داشته اونم بگو؟ کدوم برند در گوشی های آندرویدی تشخیص چهره سه بعدی داشته؟
کدوم برند صفحه نمایش اج داشته قبل سامسونگ؟کدوم برند دوربین دوتایی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و OIS هر دو لنز رو داشته؟ کدوم برند اولین گوشی با صفحه اولد رو زد؟ کدوم برند تشخیص چهره و عنبیه رو با هم ادغام کرد؟ ممنون میشم جواب بدی