خانهاخبار
مجوز 3C برای Redmi Note 5؛ احتمال معرفی در MWC 2018

مجوز 3C برای Redmi Note 5؛ احتمال معرفی در MWC 2018

گفته شده بود که شیائومی احتمالا طرح تولید Redmi Note 5 را لغو کرده است. اسناد مجوز 3C برای دو نسخه از یک گوشی شیائومی منتشر شده است که پیش بینی می‌شود همان Redmi Note 5 باشد.
۱۳۹۶/۱۱/۶

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد شیائومی تولید گوشی Redmi Note 5 را لغو کرده است. حالا خبر تازه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد این سازنده چینی قصد دارد این گوشی را به زودی در دو نسخه معرفی کند. درواقع دو گوشی تازه از شیائومی در روزهای اخیر از 3C مجوز دریافت کرده‌اند و گفته می‌شود که دو نسخه مختلف از گوشی مذکور هستند.

این دو گوشی که در حال حاضر به نام تجاری نهایی‌شان اشاره نشده است و آن‌ها را با شناسه‌های MET7S و MEE7S می‌شناسیم، در تاریخ 8ام ژانویه سال جاری میلادی توسط کمپانی چینی شیائومی رسما به ثبت رسیدند. این دو گوشی همچنین احتمالا با همین شناسه‌ها در آینده مجوز TENAA دریافت می‌کنند و اسنادشان هم منتشر خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، گوشی Redmi 5 Plus که رسما معرفی شده است هم قبل از رونمایی با شناسه‌های MEE7 و MET7 در وب‌سایت‌های رگولاتوری دیده شد در حالی که مشخصات دو نسخه متفاوت گوشی Redmi 5 با شناسه‌های MDT1 و MDE1 منتشر شد.

براساس شایعه‌های قبلی گفته می‌شود که گوشی Redmi Note 5 شیائومی به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 632 یا 636 مجهز می‌شود. البته کمپانی کوالکام هنوز این پردازنده را رسما معرفی نکرده است و به همین خاطر فعلا باید به چشم شایعه معمولی به این پیش بینی بنگریم. در فهرست 3C مشخصا اشاره شده است حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است و از ویژگی نوین تشخیص چهره هم بهره می‌برد.

image

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی به دوربین اصلی با لنز دوگانه 16 و 5 مگا پیکسلی و حسگر سلفی تکی 8 مگا پیکسلی مجهز شود و حسگر اثرانگشتش هم در پنل پشتی آن قرار گیرد. Redmi Note 5 شیائومی احتمالا صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت نمایش 18:9 دارد و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌اش هم باریک‌تر می‌شوند. ظرفیت باتری گوشی مذکور 4100 میلی آمپر ساعت با توان 18 وات گزارش شده است و مانند سایر گوشی‌های مدرن از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

نسخه سطح پایین‌تر Redmi Note 5 احتمالا از پردازنده اسنپ‌دراگون 630 قدرت می‌گیرد و در کانفیگ رم و حافظه داخلی 3 و 32 گیگابایت معرفی می‌شود. انتظار می‌رود قیمت پایه این نسخه‌ها 1499 یوان معادل 238 دلار باشد و نسخه سطح بالای آن هم 1799 یوان معادل 285 دلار قیمت‌گذاری شود.

گوشی‌های سری Redmi Note 5 شیائومی احتمالا در ماه آینده رسما رونمایی می‌شوند؛ به همین خاطر ممکن است در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 اسپانیا و در کنار تازه‌ترین پرچم‌دار این سازنده چینی یعنی Mi 7 شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۶
به به خیلی ام عالی