خانهاخبار
تصاویر مفهومی از Huawei P20 با دوربین سه‎گانه و حاشیه‎های باریک

تصاویر مفهومی از Huawei P20 با دوربین سه‎گانه و حاشیه‎های باریک

تصاویر مفهومی جدید، اعضای سری Huawei P20 را با دوربین سه‌تایی فاش می‎کند؛ گفته می‌شود هر یک از اعضای این سری، دوربین اصلی سه‎گانه دارند که عکس‌هایی با رزولوشن 40 مگاپیکسل به ثبت خواهد رساند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۵

هوآوی در حال توسعه گوشی‌های پرچمدار جدید خود از سری P است و گفته می‎شود که این شرکت، سه گوشی از سری Huawei P20 عرضه خواهد کرد. مدتی پیش، طرح‌های شماتیک از پرچم‏داران 2018 هوآوی منتشر شد و به‎تازگی، تصاویر مفهومی منتشر شده است که اعضای سری Huawei P20 را با دوربین سه‎تایی، نمایشگر بدون حاشیه و بدنه فلزی فاش می‏‌کند. پیش از پرداختن به تصاویر مفهومی، باید توجه داشته باشید که این تصاویر براساس طرح‌های شماتیک به‏‌دست آمده است و مشخص نیست که اعضای سری Huawei P20 در واقعیت نیز چنین طراحی داشته باشند.

image

گفته شده است که Huawei P20 و Huawei P20 Plus به عنوان دو گوشی جدید از سری P، حاشیه‌های باریکی خواهند داشت؛ با این وجود، حسگر اثرانگشت از پنل جلوی این دو مدل حذف نشده است و مانند پی 10 در حاشیه‎ی پایین نمایشگر قرار دارد. وجود حاشیه‎های باریک در اطراف نمایشگر و دکمه‌ی کشیده Home، باعث شده است تا Huawei P20 و Huawei P20 طراحی مانند میت 10 داشته باشند. هر دو مدل از یک طراحی مشابه استفاده خواهند کرد؛ هرچند در مدل «پلاس»، چینش دوربین‌ سه‌تایی متفاوت است. Huawei P20 از دوربین سه‌تایی با چینش افقی استفاده می‎کند؛ این در حالی است که در Huawei P20 Plus، دوربین‎ سه‎تایی چینش عمودی دارد. هوآوی از شیشه برای متمایز ساختن ماژول دوربین از بدنه، استفاده کرده است؛ مانند آنچه که در Huawei P10 و Huawei P10 Plus دیده بودیم. البته پرچم‌داران 2017 هوآوی از سری P از نظر طراحی کاملاً مشابه هستند.

Huawei P20

سومین مدل که از سری Huawei P20 عرضه خواهد شد، Huawei P20 Pro است که طراحی مانند آیفون 10 اپل دارد؛ البته، حاشیه‎ی نسبتاً کمی در پایین نمایشگر دیده می‎شود. هوآوی در بالای نمایشگر، بریدگی ایجاد کرده که برای جای‎گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب درنظر گرفته شده است. Huawei P20 Pro فاقد دکمه‌ی فیزیکی Home است و حاشیه‎های باریک‌تری نسبت به Huawei P20 Plus و Huawei P20 دارد. همین موضوع باعث شده است تا حسگر اثرانگشت به پنل پشتی و زیر دوربین اصلی، انتقال یابد؛ مانند مدل‎های دیگر، Huawei P20 Pro نیز بدنه فلزی خواهد داشت. نسخه «پرو» پرچم‌دار جدید هوآوی از دوربین سه‌‏تایی در پنل پشتی استفاده می‏کند که سنسورهای دوربین به صورت عمودی چیده شده‏‌اند.

Huawei P20 Plus

براساس شایعات، Huawei P20 و نسخه Plus آن با تراشه Kirin 970 عرضه خواهد شد؛ یکی از گوشی‌های جدید هوآوی به نمایشگر 6 اینچی کشیده FHD+ مجهز خواهد بود. انتظار می‎رود نسخه Pro با مشخصات سخت‎افزاری قدرت‎مندتری نسبت به دیگر اعضای سری P20 عرضه شود.

Huawei P20 Pro

براساس شایعات، دوربین اصلی Huawei P20 و دیگر پرچم‏داران 2018 هوآوی، می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن 40 مگاپیکسل به ثبت برساند؛ لنزهای ساخت لایکا در دوربین اصلی Huawei P20 به‌‏کار گرفته شده است. در حال‌حاضر، مشخص نیست اعضای جدید سری P گوشی‌های هوآوی چه مشخصاتی خواهند داشت؛ شرکت چینی از سیستم تشخیص چهره اختصاصی خود به همراه Honor V10 رونمایی کرده بود اما معلوم نیست که آیا Huawei P20 از آن بهره خواهد گرفت یا خیر. هوآوی پی 20 به همراه دیگر پرچم‎داران سری P در اواخر ماه فوریه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
یه سیبو که بندازی بلا هزارتا چرخ میخوره پس حرف نزن

##matin##

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
طراحی و ضاهر شو که من همیجنوری نگاه کردم واقعا مزخرفه و افتضاحه . یعنی آخه دو تا دوربین کم بود میخواد 3 تا بزاره من نمیدونم میخواد اصلا 3 تا دوربین بزاره خیلی شاهکاره یا مثلا با 3 تا دوربین که داره میتونه میکروسکوپ هم بشه و مولکول رو ببینه . هه فکر کنم اگه همیجنوری بخواد پیش بره تا سال 2020 دوربین ها رو از بالای صفحه گوشی تا پایین گوشی ادامه بده واقعا بیریخته

مهراد

۱۳۹۶/۱۰/۱۵
با اینکه عکسا کانسپت هستن، ولی به نظرم اگه پشت گوشی این شکلی باشه طرحه زشتی داره البته طرح پشت گوشی Mate 10 هم قبل از معرفی خیلی زشت به نظر میرسید اما الان که ساخته شده واقعا عالیه

alireza

۱۳۹۶/۱۰/۱۵
منتظر دوربین عالی که p20رومتمایز ازسایرگوشی های بازار بکنه هستم .واقعا هواوی یعنی اوج زیبایی واحترام به سلایق مختلف.