خانهاخبار
آپدیت اندروید 8 برای LG G6 تا فوریه 2018 منتشر می‏‌شود

آپدیت اندروید 8 برای LG G6 تا فوریه 2018 منتشر می‏‌شود

بر اساس اطلاعات به دست آمده از شرکت ال‌جی احتمال داده می‏‌شود آپدیت اندروید 8 اوریو برای جی 6 تا ماه فوریه منتشر شود.
۱۳۹۶/۱۰/۱۲
image

چند روز پیش ال‌جی نسخه آزمایشی اندروید 8 را G6 در چین منتشر کرد. درحالی که این شرکت در مورد انتشار این نسخه در سایر کشورهای جهان توضیحی نداد؛ اخباری به دست آمده است که عنوان می‌کند نسخه نهایی اندروید اوریو برای LG G6 احتمالا تا فوریه به دست کاربران خواهد رسید.

خبر این به‌روزرسانی را یکی از کارمندان بخش پشتیبانی ال‌جی در پاسخ به سوال یکی از کاربران G6 داده‌ است؛ با این حال هیچ زمان دقیقی برای این کار اعلام نشده و ممکن است این تاریخ به تعویق بیفتد.

شرکت ال‌جی با توجه به همکاری نزدیکی که با گوگل دارد همواره آپدیت‌های نرم‌افزاری خود را سریع‌تر از سایر شرکت‌ها با گوشی‌های اندرویدی منتشر کرده است؛ اتفاقی که امسال برخلاف سال‌های گذشته شاهدش نبودیم.

در هر صورت اگر از کاربران G6 هستید بهتر است همیشه سری به بخش چک کردن دستی آپدیت گوشی خود بزنید تا اگر این آپدیت منتشر شد سریع‌تر از آن با خبر شوید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محسن

۱۳۹۷/۶/۱۶
سلام وقتتون بخیر
من الجی جی6 64 گیگ دارم
الان اواسط شهریور و خبری از اپدیت اندروید 8 نیستیم
ایا اومده من خبر ندارم یا اینکه هنوز نیومده؟؟؟

علیرضا

۱۳۹۷/۵/۱۷
بالاخره اومد

ایمان

۱۳۹۷/۴/۲
همچنان در انتظار اپدیت....

Np

۱۳۹۷/۳/۱۹
اخه این اپدیت اندوید 8 لعنتی کی میاد .اندروید 9 هم اومد

mp

۱۳۹۷/۳/۱۹
اول گفتن توی فوریه میاد اپدیت اندروید 8 بعدش گفتن نه تا اخر ماه می اپدیت 8.1 میاد براش. بعدش دوباره گفتن نه همون اندروید 8 میاد براش. الانم که ژوئنه و هنوز هیچی! البته برای بعضی نسخه های کشورای دیگه اومده ها ولی مشکل اینجاست الجی نسخه جی 6ای که برای خاورمیانه منتشر کرده نه اپدیتا براش سریع ارسال میشه نه حتی توی سایت رسمیش میتونی بوتلودرشو انلاک کنی یعنی کلا پشتیبانی این مدل کشکه! مدل H780s منظورم هست! کم کم دارم از خریدم پشیمون میشم اونم برای یکی مثل من که به تمام قابلیتای گوشی نیاز داره!