خانهاخبار
تصاویر زنده پرچم‌دار 2018 میزو فاش شد

تصاویر زنده پرچم‌دار 2018 میزو فاش شد

کمپانی چینی میزو قرار است یک پرچم‌دار تازه را در فوریه سال 2018 معرفی کند. مؤسس این کمپانی قبلا اعلام کرده بود که پرچم‌دار بعدی سازنده مذکور قرار است بدون حاشیه باشد. حالا تصاویر زنده منسوب به Meizu 15 Plus فاش شدند اما طراحی این گوشی اصلا بدون حاشیه به نظر نمی‌رسد.
۱۳۹۶/۹/۲۹

گوشی پرچم‌دار بعدی میزو به نام Meizu 15 Plus باز هم خبرساز شد و سه تصویر زنده از آن لو رفت. این تصایر پوشی مذکور را در هر دو نمای روبرو و پشت به نمایش می‌گذارند. پیش از این هم یک تصویر تبلیغاتی منسوب به این گوشی توسط مدیر عامل میزو منتشر شده بود اما طراحی ظاهری کلی که در این تصاویر شاهدش هستیم، به اندازه آن تیزر تبلیغاتی جالب نیست. اگر برخی تصاویر طراحی اولیه Meizu 15 Plus را که قبلا منتشر شده بودند واقعی فرض کنیم، برخی از مشخصات این گوشی با توجه در تصاویر زنده آن متفاوت به نظر می‌رسند. در این تصاویر تازه شاهد هستیم که حاشیه بالای صفحه در پرچم‌دار بعدی میزو چندان باریک نشده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این گوشی همچنان به دکمه فیزیکی mBack در پنل جلو مجهز می‌شود و از دوربین دوگانه اصلی در پنل پشتی بهره می‌برد. این دو لنز به صورت عمدی چینش شده‌اند و در یک ماژول نامتعارف قرار دارند که ممکن است فلش LED هم باشد.

image

علاوه بر مشخصات فوق، به نظر می‌رسد که بدنه Meizu 15 Plus به صورت یکپارچه از جنس فلز ساخته شده و تنها چند خط آنتن در بالا و پایین پنلش طراحی شده باشد. صفحه نمایش این گوشی ظاهرا از روکش شیشه‌ای 3D خمیده بهره می‌برد که روی همه لبه‌ها و گوشه‌ها را هم پوشانده است. از طرفی با توجه به تصویر زنده تازه گوشی مذکور پیش بینی می‌شود نسبت تصویر آن همچنان 16:9 باشد که برای یک پرچم‌دار در سال 2018 چندان جالب نیست. هیچ اطلاعات دیگری توسط منبع این خبر منتشر نشده است اما بر اساس شایعه‌های قبلی باید بگوییم گوشی Meizu 15 Plus قرار است در دو نسخه با کانفیگ متفاوت معرفی شود. نسخه پایه آن از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و نسخه سطح بالای آن هم به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. این نسخه‌ها احتمالا به ترتیب 2999 یوان معادل 453 دلار و 3499 یوان معادل 528 دلار قیمت گذاری خواهند شد.

البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که این تصاویر توسط هیچ مقام رسمی مورد تأیید قرار نگرفته و حتی ممکن است اصلا به Meizu 15 Plus متعلق نباشند. جک وونگ؛ مؤسس کمپانی میزو، قبلا تأیید کرده است که گوشی 15 Plus این سازنده در بهار سال 2018 و احتمالا در خلال جشنواره بهاری چین که در ماه فوریه برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. این کمپانی همچنین در یک خبر دیگر اعلام کرده بود که نمی‌خواهد به دلایلی عجولانه درباره طراحی تمام صفحه در گوشی‌های هوشمند اقدام کند. البته میزو چندی بعد توضیحات بیشتری را درباره این ادعا منتشر کرد و گفت که طراحی و توسعه یک گوشی بدون حاشیه را در دست دارد. اگر این تصاویر فاش شده صحت داشته باشند، Meizu 15 Plus را نمی‌توان یک گوشی بدون حاشیه قلمداد کرد. با توجه به نزدیک شدن تاریخ رونمایی از این گوشی انتظار می‌رود در آینده شاهد انتشار خبرها و تصاویر بیشتری از آن باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)