خانهاخبار
زمان عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ اعلام شد

زمان عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ اعلام شد

براساس گزارش جدید بلومبرگ، سامسونگ ممکن است Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را در ماه فوریه ارائه دهد؛ عرضه پرچمداران جدید سامسونگ، چندین هفته بعد آغاز خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۲۸

بلومبرگ در آخرین گزارش خود، به زمان عرضه احتمالی پرچمداران جدید سامسونگ پرداخته است. این خبرگزاری، ادعا می‎کند که گلکسی اس 9 در ماه فوریه معرفی خواهد شد؛ پیش‎تر نیز، شایعات مختلفی مبنی بر ارائه احتمالی پرچمداران 2018 سامسونگ در نمایشگاه MWC منتشر شده بود. به همین جهت، محتمل است که کهکشانی‌های جدید سامسونگ در ماه فوریه معرفی شود.

البته این سازنده، امسال سنت‌شکنی کرده بود و Galaxy S9 با تأخیر یک ماهه در ماه مارس ارائه شد. شرکت سامسونگ در صورتی‌که برای رونمایی از پرچمدارش در ماه فوریه برنامه‌ریزی کرده باشد، احتمالاً آن‎را یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه MWC و در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) معرفی خواهد کرد. بدین صورت، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد.

image

گفته شده است که Galaxy S9 پس از معرفی رسمی در ماه فوریه، چندین هفته بعد وارد بازار خواهد شد. گفته می‎شود که پرچمداران جدید سامسونگ از نظر عکاسی، عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل خواهند داشت. همچنین شایعات نشان می‎دهد که حسگر اثرانگشت به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است.

در رابطه با Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، شایعات زیادی وجود دارد. بسیاری مدعی هستند که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، تفاوت چشمگیری با یک‌دیگر خواهند داشت؛ شرکت کُره‌ای نسخه «پلاس» را به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد که سنسورهای دوربین به صورت عمودی چیده‌ شده‌اند. Galaxy S9 نیز مانند Galaxy S8 تنها از یک دوربین استفاده خواهد کرد. گفته شده است که درون دوربین اصلی، از لنز با F1.5 استفاده خواهد شد و اندازه دیافراگم لنز دوربین اصلی، قابل تنظیم خواهد بود.

Galaxy S9 از نظر طراحی نسبت به نسل قبل، تغییر چشمگیری نخواهند داشت؛ گفته شده است که پرچمداران جدید سامسونگ با حفظ طراحی نسل قبل، مشخصات سخت‎افزاری قدرت‎مندتری دارند. شرکت سامسونگ، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را با چیپ‌ست اگزینوس 9810 عرضه خواهد کرد؛ این تراشه مدتی پیش توسط سامسونگ معرفی شده بود. البته جزئیات فنی چیپ‌ست اگزینوس 9810 اعلام نشده است و سامسونگ تنها ادعا کرد که این تراشه، از نسل سوم هسته‌های پردازشی Mongoose بهره می‌گیرد و واحد پردازشگر گرافیکی قدرت‏مندی دارد.

براساس شایعات، Galaxy S9 ضخامت بیشتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت؛ ابعاد به‌دست آمده از پرچمداران 2018 سامسونگ، نشان می‌دهد که ضخامت آن‏ها 0.4 میلی‌متر نسبت به Galaxy S8 افزایش یافته است. همین موضوع باعث شده است تا گمانه‌زنی‌هایی پیرامون افزایش ظرفیت باتری در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus وجود داشته باشد. می‌توانید مقایسه ابعاد Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را با پرچمداران مطرح 2017 در این لینک بخوانید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

milad

۱۳۹۶/۱۲/۲
این کارو نکن اشتباه است ایفون فقط کلاس داره ساموسنگ s8 و s8 plus از هر نظر بهتر از iphone 7 و iphone 8 هستند

عزیزهی

۱۳۹۶/۱۱/۲۲
خرید گوشی اس ۹

بابک

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
آیفون رو بنداز سطل اشغال ادمهای که کمبود دارن و میخوان بگن مایه داریم میرن قرض میکنن و اپل میخرن

noori

۱۳۹۶/۱۱/۱
آیا گوشی گلکسی S9 وگلکسی S9 پلاس ازنظر نوآوری وکارایی ودوربین وحافظه وقدرت سخت افزاری ونرم افزاری باگوشی گلکسی note 8 وآیفون 10برابری میکنند

مهدی

۱۳۹۶/۹/۲۸
دوست عزیز به هیچ عنوان این کار رو انجام نده، باور کن آیفون هیچی نداره. از آندروید بری آی او اس انگار رفتی زندان گوانتانامو. هیچ تنوعی داخل رابط کاربری نداره. هرکجاش بری عین کوچه بن بست هست. من خودم الان هم اس هشت دارم و هم آیفون 8،آیفون رو صرفا واسه یه کلاس کذایی ای که داره خریدم و فقط باهاش زنگ و اس ام اس میزنم. ولی تمام کارام با اس هشت هست و واقعا گوشیه بی نظیریه. هرگز آیفون نخر.