خانهاخبار
مقایسه ابعاد Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ با پرچمداران مطرح 2017

مقایسه ابعاد Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ با پرچمداران مطرح 2017

در ادامه، ابعاد گوشی‌های پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ را با نسل قبل یعنی Galaxy S8 مورد مقایسه قرار داده‌ایم و نگاهی به تفاوت‌های موجود بین ابعاد Galaxy S9 و iPhone X اپل خواهیم انداخت.
۱۳۹۶/۹/۲۷

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از گوشی پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی نخواهد کرد؛ گفته شده است که مراسم اختصاصی این شرکت برای معرفی اعضای جدید سری Galaxy S در نمایشگاه MWC 2018 برگزار می‎شود.

با اینکه نزدیک به دو ماه تا رونمایی رسمی از پرچمداران جدید سامسونگ، زمان باقی مانده است؛ شایعات زیادی پیرامون آن‌ها وجود دارد و در آخرین گمانه‌زنی‌ها، تعدادی رندر از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به‌دست آمد که طراحی نهایی آن‌را به نمایش می‌گذارد. به همراه این رندرها، ابعاد پرچمداران 2018 شرکت کُره‌ای نیز اعلام شده است و به همین جهت، تصمیم داریم تا این دو مدل را با گوشی‌های مطرح 2017 مقایسه کنیم.

image

پیش از پرداختن به ابعاد احتمالی پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، بهتر است به مشخصات‌ و قابلیت‌های احتمالی هر دو مدل نگاهی بیاندازیم. اول از همه، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تفاوت‌های چشمگیری با یک‎دیگر خواهند داشت؛ به عبارت بهتر، تفاوت این دو مدل تنها به اندازه نمایشگر محدود نخواهد بود. گفته شده است Galaxy S9 به یک دوربین مجهز شده است؛ با این‌حال، حسگر اثرانگشت به زیر دوربین اصلی منتقل خواهد شد. از سوی دیگر، Galaxy S9 Plus مانند فبلت گلکسی نوت 8 از دوربین دوگانه استفاده می‌کند؛ چینش‌ سنسورهای دوربین به صورت عمودی است. ضمن اینکه Galaxy S9 Plus از یک سنسور اثرانگشت در زیر دوربین اصلی مانند نسخه Galaxy S9 بهره خواهد برد.

در رابطه با اندازه صفحه‌نمایش پرچمداران جدید سامسونگ، شایعات مختلفی وجود دارد؛ برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که Galaxy S9 به نمایشگر 5.77 اینچی مجهز خواهد بود. رندرهای تازه منتشر شده توسط OnLeaks، به عرضه این مدل با صفحه‌نمایش 5.65 اینچی اشاره می‌کند. با این‌حال در ابتدا اعلام شده بود که Galaxy S9 مانند نسل قبل، نمایشگر 5.8 اینچی خواهد داشت. Galaxy S9 Plus نیز براساس گمانه‌زنی‌ها، صفحه‌نمایش 6.2 اینچی مانند Galaxy S8 Plus دارد. شرکت سامسونگ، Galaxy S9 و نسخه «پلاس» آن را مانند نسل قبل، در دو مدل با چیپ‏ست اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 عرضه خواهند کرد؛ مدل‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845، برای عرضه در ایالات متحده و چین درنظر گرفته شده‌اند و نسخه‌های مجهز به اگزینوس 9810، به صورت جهانی ارائه می‌‏شوند.

ابعاد احتمالی پرچمداران جدید سامسونگ به شرح زیر است:

  • گلکسی اس 9: 147.6 در 68.7 در 8.4 میلی‏متر
  • گلکسی اس 9 پلاس: 157.6 در 73.8 در 8.5 میلی‌متر

 

مقایسه ابعاد Galaxy S9 با Galaxy S8

image

وب‌سایت سم‌موبایل در توضیحات خود پیرامون ابعاد احتمالی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus و مقایسه آن با نسل قبل، اشاره کرده است که پرچمداران جدید کُره‌ای‌ها ضخامت بیشتری نسبت به نسل قبل دارند و این موضوع، فضای بیشتری را در داخل گوشی برای سامسونگ به وجود می‌آورد. به همین جهت، انتظار داریم Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به یک باتری با ظرفیت بالاتر در مقایسه با نسل قبل مجهز شده باشند؛ ضخامت هر مدل نسبت به نسل قبل، نزدیک به 0.4 میلی‌متر افزایش یافته است. باید اشاره کرد که Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus، به ترتیب تنها 8.0 میلی‌متر و 8.1 میلی‌متر ضخامت دارند.

 مقایسه ابعاد Galaxy S9 با iPhone X و iPhone 8 Plus

image

مقایسه ابعاد Galaxy S9 با Galaxy Note 8 و LG V30

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۸
پسرم گلم دیگه چطور یواست توضیح بدم تا بفهمی.........نمره عکاسی نوت 8 شده 100 و فیلمبرداریش شده 84 و u11 عکاسی 90 و فیلمبرداری 89 در نمره کلی هم 94 به 90 به نفع نوت 8 ه...بازم مشخصه نوت8 کاملا برتره اینو هر فردی میتونه بفهمه چرا نمیخوای قبول کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اچ تی سی پیکسل؟ گوشی جدیده نکنه چون من تنها یک پیکسل میشناسم اونم گوگل پیکسله و هر چی تو نت سرچ میکنم و عکس ها رو میبینم اسمی از اچ تی سی نیست.پچس نمره گوگل پیکسل ربطی به این دوتا نداره.البته بازم در عکاسی نوت8 بهتر از پیکسل2 عمل کرده و به خاطر فیلمبرداری پیکسل 2 نمره بالاتر گرفته. در مورد u11 plus هم هنوز نمره اش نیومده ولی مطمئنم در حد همون u11 ست و شاهکار بکنه نمره 94 بگیره بیشتر نمیشه اینو شک نکن والکی به خودت امید نده.تو جای پسرمو داری زیاد خودتو ناراحت نکن چون منم ناراحت میشم

میلاد

۱۳۹۶/۹/۲۸
خوبه میبینی ابعادشون فرق داره بازم چرت و پرت های همیشگی رو میگی .ما هم باور کردیم این همون اس۸
خخخخخخخ

Yh

۱۳۹۶/۹/۲۷
دلبندم شما کامل بتویس تا بقیه هم کامل در جریان باشن امتیاز فیلمبزداری نوت ۸ و عکاسیش چند شده و همچنین امتیاز اچ تی سی پیکسل.....
جدا از این در مقایسه یو یازد پلاس با پیکسل دو گلم اچ تی سی یو یازده بینهایت عالی عکس گرفته بهترین دوربین دنیا الان دلبندم روی کوشی یو یازد پلاس هستش

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۷
هنگی جان میبینی که ابعادش با اس۸ فرق داره پشتش که محل سنسور تغییر کرده واصلا شباهتی به اس۸ نداره.
این هنگ تی سی فن ها با خودشون هم درگیرن

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۷
yh جان تو جای پسرمئ داری نمره 100 رو از جایی در نباوردم همون dxomark که میری روی نوت 8 بزن پایین بررسی میبینی دوتا نمره داره یکیش photo یعنی عکاسی که نمره 100 گرفته و دیگری video نمره فیلمبرداریه.کی گفته فیلمبرداریش در حد گوشی های 4 سال پیشه جوک میگی؟ اصلا کیفیت فیلمبرداریشو دیدی؟ خودم اس7 دارم و با نوت8 که دوستم داره مقایسه کردم.نوت8 واقعا عالیه بدون ذره ای نویز.اونی که مفت نمی ارزه گوشی اچ تی سی u11 هست که طراحیش آدمو یاد گوشی های چند سال پیش میندازه با حاشیه های زیاد در بالا و پایین من یاد اس4 میوفتم وقتی میبینمش .اچ تی سی u11 هم در رتبه 8 قرار داره با نمره کلی 90 که در بخش عکاسی هم 90 گرفته یعنی 10 نمره کمتر از نوت8 امیدوارم واست مفید بوده باشه