خانهاخبار
تصاویر رندر شده Mi 7 شیائومی از صفحه نمایش بدون حاشیه خبر می‌دهد

تصاویر رندر شده Mi 7 شیائومی از صفحه نمایش بدون حاشیه خبر می‌دهد

شیائومی قصد دارد دوگانه پرچم‌دار Mi 7 و نسخه بزرگ‌ترش را به نام Mi 7 Plus در ابتدای سال 2018 معرفی کند. هنوز هیچ تصویر زنده‌ای از این دو گوشی فاش نشده اما تصاویر رندر شده‌ای از کانسپت طراحی Mi 7 منتشر شده و طراحی کلی آن را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۶/۹/۲۷

هفته پیش شایعه‌های متعددی منتشر شد که ادعا می‌کردند پرچم‌دار Mi 7 شیائومی قرار است اولین گوشی سال آینده باشد که به پردازنده تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شود. طبق این خبرها همچنین پیش بینی می‌شود که پرچم‌دار مذکور مانند دو گوشی قبلی سری Mi MIX این سازنده از طراحی صفحه بدون حاشیه بهره ببرد؛ اما هنوز هیچ تصویر زنده‌ای که نمای جلوی آن را به نمایش بگذارد منتشر نشده است. البته تصاویر رندر شده متعددی منسوب به گوشی مذکور تا به حال منتشر شده‌اند و چند روز پیش هم شاهد انتشار سری تازه‌ای از این تصاویر بودیم. این تصاویر بر اساس اغلب شایعه‌ها مبنی بر طراحی بدون حاشیه Mi 7 طراحی شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را در ادامه تماشا کنید.

image

در این تصاویر شاهد هستیم که حاشیه‌های کنار صفحه نمایش در Mi 7 شیائومی فوق‌العاده باریک طراحی شده‌اند و تقریبا دیده نمی‌شوند. حاشیه پایین صفحه هم باریک‌تر از اغلب گوشی‌های پرچم‌دار موجود طراحی شده است اما حاشیه بالا نسبتا ضخیم دیده می‌شود، چراکه دوربین سلفی و همچنین بلندگوی مکالمه در همین موقعیت تعبیه شده‌اند.

image

گوشی Mi 7 شیائومی در این تصاویر به پنل نمایشی بسیار کشیده با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است و به نظر می‌رسد که نسبت پنل نمایش به بدنه هم در آن بالا باشد. پنل پشتی آن هم کمی خمیده دیده می‌شود و شبیه پنل پشتی نسل قبلی یعنی Mi 6 طراحی شده است.

پرچم‌دار بعدی شیائومی ظاهرا به دوربین دوگانه با چینش عمودی در گوشه سمت چپ پنل پشتی مجهز شده و فلش LED هم در میان این لنزها قرار گرفته است. این تصاویر رندر شده همچنین Mi 7 را در سه رنگ به نمایش گذاشته‌اند و پیش بینی می‌شود که شیائومی پرچم‌دار بعدی خود را به رنگ‌های مشکی، طوسی و آبی معرفی کند.

image
image

چندی پیش گزارشی در این باره منتشر شد که ادعا می‌کرد شیائومی احتمالا قصد دارد از وقوع آنچه امسال در مورد عرضه Mi 6 و نسخه Plus احتمالی آن پیش آمد، جلوگیری کند. در این خبر اشاره شد که این سازنده موفق چینی می‌خواهد هر دو گوشی Mi 7 و Mi 7 Plus را با هم معرفی و عرضه کند. پیش بینی می‌شود که این دو گوشی به ترتیب صفحه نمایش 5.65 و 6.01 اینچی داشته باشند. همچنین شایعه شده است که هر دو نسخه از ویژگی شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و ظرفیت باتری‌شان هم به ترتیب معادل 3200 و 3500 میلی آمپر ساعت است. انتظار می‌رود دوربین دوگانه در مدل Mi 7 به لنزهای IMX350 و IMX 380 سونی مجهز شود اما هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات دوربین اصلی در نسخه Plus در دسترس نیست. همچنین گفته می‌شود هر دو گوشی Mi 7  و Mi 7 Plus به پردازنده تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شوند و 6 گیگابایت رم خواهند داشت. انتظار می‌رود Mi 7 به قیمت 2699 یوان (408 دلار) عرضه شود و Mi 7 Plus هم به قیمت 2999 یوان (453 دلار) به فروش برسد.

نظر شما درباره این تصویر از کانسپت پرچم‌دار بعدی شیائومی چیست؟ آیا Mi 7 واقعی با چنین طراحی تولید می‌شود؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mohammad

۱۳۹۶/۹/۲۷
از نظر من گوشی خیلی خوبیه و چون در دو نسخه میاد باید اینو قبول کرد که نسخه عادی زیاد قیمتش بالا نیس و به صرفس خریدش
و ممنون از شما که از جدیدترین اخبار این پرچمدار مطلعمون خواهید کرد .

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۲۷
Mi7 plus toosi ? با گارانتی معتبر بیاد تجربه خوبیه تقریبا هم قیمت با a8 2018 سامی خواهد بود ولی امکانات و طراحی پرچمدار