خانهاخبار
مروری بر نقاط قوت طراحی و نمای ظاهری Honor 9

مروری بر نقاط قوت طراحی و نمای ظاهری Honor 9

آنر 9 پرچمداری است که از هر جهت توانایی رقابت با بزرگان بازار را دارد اما یکی از برتری‌های آن بدون شک از منظر طراحی شکل گرفته است.
۱۳۹۶/۸/۶

شاید قدمت فعالیت هوآوی در زمینه گوشی‌های هوشمند به اندازه دیگر کمپانی‌ها نظیر سامسونگ یا اپل نباشد؛ اما این شرکت توانست در سال‌های اخیر با محصولاتی مقرون به‌صرفه و قدرتمند خود را به خوبی در بازار به اثبات برساند.

گوشی‌های هوشمند هوآوی از تنوع زیادی برخوردارند اما این شرکت گوشی‌های متفاوتی را از نظر طراحی با بند Honor وارد بازار کرد و بعدها آنر تبدیل به یک برند مستقل شد.

Honor 9 جدیدترین پرچمدار این برند در بازار جهانی است. گوشی هوشمندی که با مشخصات سخت‌افزاری پرقدرت نظیر دوربین دوگانه، پردازنده کایرین ۹۶۰ و ۶ گیگابایت رم و همچنین طراحی زیبا به بازار جهانی معرفی شده است.

اولین برخورد کاربر با گوشی از جنبه نمای ظاهری شکل می‌گیرد. جایی که متریال بکار رفته در آن، زوایا و اندازه گوشی می‌تواند احساس کاربر نسبت به گوشی را مشخص کند.

این روزها شاهدیم که بیشتر پرچمداران دوران طراحی با بدنه فلزی را پشت سر گذاشته‌اند و دوباره به شیشه‌های براق و چشم‌نواز بازگشته‌اند. این قاعده در آنر ۹ نیز رعایت شده و پنل پشتی آن را شیشه‌ای با خمیدگی سه بعدی پوشانده است. این شیشه که بازتابش نور را به شکل زیبایی انجام می‌دهد، تقریبا به‌صورت سراسری همه پنل پشتی از جمله روی لنز دوربین‌ها را پوشش داده و فقط محل قرارگیری فلش با لمس دست قابل تشخیص است. لبه‌های گوشی نیز از آلومینیوم مات و هم‌رنگ بدنه تشکیل شده که در سمت نمایشگر به شکل زیبایی تراش خورده است.

به‌طور خلاصه مواردی از قبیل نکات زیر را می‌توان به عنوان نقاط قوت طراحی آنر ۹ برشمرد:

  • بکارگیری شیشه خمیده براق در پنل پشتی که تابش نور در آن نمایی سه بعدی را شبیه‌سازی می‌کند
  • هم‌سطح بودن لنزهای دوربین با بدنه
  • استفاده از فریم فلزی تراش خورده و مات برای انتقال حس لوکس بودن
  • ابعاد و وزن مناسب برای قرار گرفتن مناسب در دست
  • قرارگیری سنسور اثرانگشت روی پنل جلویی

با این تفاسیر طراحی آنر ۹ در برابر رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. رعایت جزئیات فراوان و توجه به حس کاربر، به‌خوبی در طراحی Honor 9 مشهود است و می‌توان آن را از جهت طراحی یکی از برترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ به‌شمار آورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

amir

۱۳۹۶/۸/۲۲
تو این قیمت htc10 و xperia xzs و p10 و همین گوشی بهترینن

amir

۱۳۹۶/۸/۷
سلام 3 تا گوشی رو گذاشته رو هم انر نوت 8 . انر 9 . انر 8

ali

۱۳۹۶/۸/۶
بسم الله رحمن رحیم
به نظر من وارد کنندگان گوشی از قصد این گوشی را وارد نمی کنند چرا که تعادل را به هم زده چون چه گوشی 1300000 تومانی هست که بتواند از s8 در تست سرعت پیشی بگیرد
ویا در فیلم برداری حتی از s8 بهتر باشه وبهتر است بدانید این گوشی جایزه بهترین میان رده را گرفته تمام حرف های با مدرک است(سایت های معتبر وفیلم های موجود)

حسینی

۱۳۹۶/۸/۶
با سلام و خسته نباشید شرکت هواوی و هانر چینی خوب گوشی تولید میکنند ولی متاسفانه بیشتر کپی برداری و بی کیفیت و الان هم قیمتشان خیلی بالا رفته و دیگر صرف نمیکنه که با این قیمت گوشی چینی بی کیفیت بخری در مقابل برند های مشهور تشکر

Amin

۱۳۹۶/۸/۶
سلام تو عکس هانر 9 تصویر دوم هانر 8