خانهاخبار
تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی پیکسل 2؛ شاهکار و حیرت‌انگیز!

تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی پیکسل 2؛ شاهکار و حیرت‌انگیز!

به تازگی، تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL منتشر شده است که عملکرد حیرت‌آور و خارق‌العاده دوربین گوشی‌های پرچمدار جدید گوگل را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۷/۱۶

شرکت گوگل در جریان رویداد خبری 12 مهر خود، از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکس 2 ایکس‌ال رونمایی کرد. گوشی پیکسل 2 ایکس‌ال با حاشیه‌های باریک، تنها ویژگی سری جدید گوشی‏‌های پرچمدار پیکسل نیست.

براساس ادعای رسمی، گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال در زمینه عکاسی، بهترین گوشی بازار هستند.آیزاک رینولدز، مدیر پروژه تیم دوربین گوشی‌های پیکسل تصاویری را از نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی‌های پیکسل 2 منتشر کرده است که شما را «به شدت تحت‌تاثیر» قرار خواهد داد.

image

گوشی‌های پیکسل که در سال 2016 عرضه شده بود، استاندارد جدیدی را برای عکاسی با گوشی‌‏های موبایل ایجاد کرد و به لطف فناوری HDR +، دامنه داینامیک خارق‌العاده‌ای را در هنگام عکاسی ارائه می‌داد.

گوشی پیکسل 2 نیز نسبت به نسل گذشته با تغییرات بیشتری همراه بوده است که از جمله آن‌ها، می‌توان به تصویربرداری پرتره با یک دوربین اشاره کرد. دوربین اصلی، همچنین به فناوری Dual Pixel مجهز شده است که پیش‎تر به منظور فوکوس سریع‏تر در گوشی‌های سامسونگ استفاده شده بود.

دامنه داینامیکی بالا، تعادل رنگ مناسب، توازن رنگ سفید و نگاهی کلی به تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی پیکسل 2، شما را به شدت تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد و بدون شک، پیکسل 2 بهترین گوشی در بازار است که برای تصویربرداری و عکاسی طراحی شده.

البته باید توجه داشته باشید که این تصاویر توسط افراد متخصص گرفته شده است و به راحتی نخواهید توانست چنین عکس‌هایی را با دوربین گوشی پیکسل 2 به ثبت برسانید. با این‎حال، نمی‌توان از کیفیت بالای این تصاویر چشم‌پوشی کرد.

پیش از پرداختن به تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی، بد نیست مشخصات دوربین گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال را مرور کنیم. گوشی‌ پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال با وجود طراحی نسبتاً متفاوت، از یک دوربین مشابه استفاده خواهند کرد. هر دو مدل به یک سنسور 12.2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.8 مجهز شده است و از فلاش LED دوگانه استفاده می‌کند. اندازه سنسور، 2.6/1 اینچ است و دوربین، پیکسل‌هایی را به سایز 1.4 میکرومتر به ثبت می‌‏رساند.

از دیگر قابلیت‏‌های اصل دوربین عقب گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‎ال، می‌توان به لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد و دوربین اصلی، همچنین از فوکوس خودکار لیزری استفاده می‏‌کند. دوربین اصلی، می‌تواند حداکثر ویدیوهایی را با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. همچنین بد نیست اشاره کنیم که گوشی‌های پیکسل، موفق به دریافت امتیاز خیره‌کننده 98 از لابراتورهای DxOMark شده‌اند؛ تا پیش از معرفی پیکسل 2، بالاترین امتیاز در اختیار آیفون 8 پلاس با دوربین دوگانه بود زیرا پرچمدار جدید اپل، موفق شد تا 94 امتیاز از بررسی‌های وب‌سایت DxOMark به‌دست آورد.

می‌توانید تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی را در ادامه مشاهده کنید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

saman

۱۳۹۶/۷/۲۲
اتفاقا الان وقت خريده اچ تي سيه چو نوبايي مثل شما نميرن سمت و گوشي خاص ميشه مثل بلكبري
سامسونگ نقش شياف تو گوشيارو داره كه فقط سال اول خوب كار ميكنه سگ يو١١ميرزه به نوت شيرمال شما كه ظاهرشو با يه من عسل نميشه خورد

حمیدf22

۱۳۹۶/۷/۲۰
آنچنان حیرت انگیزم به نظر نمیرسه

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۸
نه دادا هنگی u11 فقط دو سه ماه اول بود که الان شده پنجم

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۷
هنگ تی سی اگه توان تولید داشت وضعش انقدر داغون نبود که دست نیاز به سمت دیگران دراز کنه

سعید

۱۳۹۶/۷/۱۷
بله که سامسونگ توان تولید داره:صفحه نمایش رم چیپست و.... اونی که تو میگی هنگ تی سی تولید نکرده (بدنه حساس به فشار) بلکه ایده اش رو داده واسش تولید کردن وگرنه همه میدونن هنگ تی سی حتی نمیتونه یک آی سی تولید کنه و فقط قطعات رو اسمبل میکنه چرا نمیگیری مطلبو و میزنی جاده خاکی.خودت رو زدی به خواب فایده نداره