خانهاخبار
21 شهریور منتظر آیفون 8 و آیفون 7s اپل باشید

21 شهریور منتظر آیفون 8 و آیفون 7s اپل باشید

وب‌سایت Mac4Ever، به‌تازگی جزئیات جدیدی از آیفون پرچم‎دار جدید اپل را منتشر کرده است که ادعا می‎کند کوپرتینویی‎ها، 21 شهریور آیفون 8 را به همراه آیفون 7s و آیفون 7s Plus عرضه خواهند کرد.
۱۳۹۶/۶/۲

وب‌سایت Mac4Ever ادعا می‎کند اپراتورهای موبایل، توسط اپل، مطلع شده‌اند آیفون‌‏های جدید این شرکت در 12 سپتامبر (21 شهریور) معرفی خواهند شد. اگر نگاهی به رویه مرسوم اپل برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدش بیاندازیم، معرفی آیفون 8 و آیفون 7s در 6 سپتامبر (15 شهریور) یا 12 سپتامبر محتمل به‌نظر می‎رسد؛ با این‎حال در گزارش جدید اشاره شده است که آیفون‏‌های امسال اپل، 21 شهریور معرفی خواهند شد.

در صورتی‌ که گزارش جدید در رابطه با زمان معرفی آیفون 8 و آیفون 7s صحت داشته باشد، پیش‌فروش آیفون 8 اواخر همان هفته و در روز جمعه، 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز می‌شود. عرضه آیفون‌های 2017 اپل نیز در 22 سپتامبر (31 شهریور) آغاز خواهد شد. با این‌حال در گذشته، شایعاتی مبنی بر تأخیر در عرضه آیفون 8 اپل تا ماه اکتبر یا نوامبر به دلیل فرآیند دشوار تولید آن و هم‌چنین کمبود قطعات، وجود داشته است؛ به همین جهت، شاید تنها آیفون 7s و آیفون 7s Plus در زمان اعلام شده عرضه شود.

image

با این وجود، هنوز نباید چندان امیدوار باشید که زمان اعلام شده برای معرفی آیفون‌های جدید اپل صحت داشته باشد. در صورت رونمایی از آیفون‌های 2017 اپل در ماه سپتامبر، احتمالاً هفته آینده دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد خبری جدید این شرکت فرستاده خواهد شد.

آیفون 8 اپل به نمایشگر بدون لبه مجهز خواهد بود و از محتوای واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. هم‏چنین اگر شایعات پیشین صحت داشته باشد، این مدل در سه نسخه با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه معرفی خواهد شد. آیفون 7s و آیفون 7s Plus برخلاف آیفون 8، طراحی بدون حاشیه ندارد اما با بدنه‌ای از جنس شیشه تولید می‏‌شود؛ علت تغییر در جنس بدنه، پشتیبانی آیفون‌های 2017 از قابلیت شارژ بی‌سیم عنوان شده است.

آیفون‏‌های جدید اپل به تراشه A11 مجهز خواهد بود و آیفون 8 با سه گیگابایت رم عرضه می‌شود. هم‌چنین، این مدل احتمالاً فاقد سنسور اثرانگشت است و احراز هویت کاربران برای آنلاک شدن آیفون 8 یا تأیید پرداخت‌های موبایلی Apple Pay به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی وابسته خواهد بود. شایعات نشان می‌دهد که آیفون 8 در یک میکروثانیه، چهره کاربران را تشخیص می‌‏‍‌‌دهد و دستگاه آنلاک خواهد شد.

 البته سنسور اثرانگشت از آیفون 7s و آیفون 7s Plus حذف نشده است؛ شرکت اپل به دلیل طراحی بدون حاشیه، نتوانسته تا حسگر اثرانگشت را در جلوی گوشی قرار دهد. علاوه‌براین، آخرین گمانه‌‏زنی‌ها تأیید می‌کند که خبری از عرضه آیفون 8 با حسگر اثرانگشت یکپارچه نیست؛ گفته می‌شود دشوار بودن فرآیند تولید و هم‌چنین مشکلاتی که این سیستم در حال‌حاضر دارد، اپل را از ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‏‌نمایش منصرف کرده است.

به همراه آیفون 7s، آیفون 7s Plus و آیفون 8 یا آیفون پرو، کوپرتینویی‎ها نسل سوم ساعت‏‌های مچی هوشمند خود موسوم به اپل واچ را با پشتیبانی از LTE معرفی خواهند کرد. با توجه به پشتیبانی اپل واچ 3 از LTE، گمان می‌رود این مدل بدون نیاز به گوشی‌های آیفون یا تبلت‌های آیپد به اینترنت متصل خواهد شد و حتی ممکن است در اوایل سال آینده، بتوانید با ساعت‌مچی هوشمند جدید اپل، تماس بگیرید. هم‎چنین، گفته می‎شود که شرکت اپل، Apple TV جدیدی را با پشتیبانی از رزولوشن 4K در رویداد خبری خود در 21 شهریور عرضه خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین مفیدی

۱۳۹۶/۶/۲
طراحی پشت گوشی های سامسونگ و اپل واقعا بده...خیلی زشته...ای کاش اینقدر که به جلوی گوشی اهمیت میدن به پشتش هم اهمیت میدادن...

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۲
اپل در بدبینانه ترین حالت ممکن حداعقل در چیپ ست پردازنده با A11 اختصاصیش همه رقبا رو به شدت شکست خواهد داد
?☇??
احتمال به کارگیری صفحه نمایش فوق باکیفیت اما کم مصرف AMOLED با هماهنگی بی نظیر بین نرم افزار و سخت افزار و روان بودن بسیار بالای رابط کاربری و از همه آشکارتر فوق سرعتی و بهینه بودن چیپست پردازنده اپلA11 با توجه به اینکه گفته شده از سرعتی ترین و بهینه ترین چیپست پردازنده تاکنون یعنی A10x سرعتی تر و بهینه تر هست دست در دست هم میگذارند و باعث عملکرد واقعا قابل قبول و حتی کسب مقام اول در بین تمام رقبا توسط اپل خواهد شد با آیفون 8/7s
???
با همه شایستگی غیر قابل انکار شرکت سامسونگ باید گفت با گلکسی note8 که این همه تبلیغ راه انداخته بودن برایش که حریف آیفون در راه با نام 7s و شاید 8 خواهد بود حسابی ناامیدم کرد، فکر میکنم در باطری عملکرد رضایت بخشی نخواهد داشت با توجه به بزرگ تر شدن صفحه نمایشش نسبت به s8 اما پایین آمدن ظرفیت باطری و...
طراحی پشت این فبلت بسیار زشت و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت هم بسیار نامناسب هست ، در واقع note8 همان s8 پلاس هست که پیشرفته تر شده و موردی خاص جدید نداره و ...
???
امیدوارم در سال پیش روی 2018 رقابت امثال اپل و سامسونگ باعث پیشرفت سریع تر و ظهور تلفن همراه های حداعقل بسیار کم اشکال و بهینه شود
??
Amen