خانهاخبار
هزینه تعویض صفحه‌نمایش اپل واچ چه‌ قدر تمام می‌شود؟

هزینه تعویض صفحه‌نمایش اپل واچ چه‌ قدر تمام می‌شود؟

در ادامه می‌توانید از قیمت تعویض صفحه‌نمایش تمام مدل‌های ساعت هوشمند اپل شامل مدل ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری سری صفر، ۱ و دو در بازار کشورمان مطلع شوید. با جی‌اس‌ام‌ همراه باشید.
۱۳۹۶/۵/۴

در ابتدا تعویض صفحه‌نمایش Apple Watch غیرممکن به نظر می‌رسید چون نه صفحه‌نمایش‌های ساخته شده توسط برندهای شخص ثالث وجود داشت و نه ابزار و راهکاری برای تعویض آن. به همین دلیل کسانی که صفحه‌نمایش اپل واچ‌شان می‌شکست تنها راه تعویض، فرستادن ساعت‌شان به اپل‌استور‌های خارج از کشور بود و باید صبر می‌کردند تا پس از  چندین هفته ساعت‌شان مجدد به دستشان برسد. حال پس از گذشت بیش از دو سال از مدت زمان ورود اپل واچ به بازار این روند کمی تغییر پیدا کرده و آسان‌تر شده است. این روز‌ها تعمیرکنندگان حرفه‌ای در بازار کشورمان هستند که قادر به تعویض صفحه‌نمایش اپل واچ هستند و کاربران نیز نسبت به گذشته هزیه کمتری می‌پردازند. مدل‌ اسپرت اپل واچ در بازار ایران به دلیل قیمت مناسبی که دارد از محبوبیت و فروش بسیار بیشتری برخوردار است. به همین دلیل اکثر صفحه‌نمایش‌هایی که تعمیرکنندگان جهت تعویض از آن استفاده می کنند مربوط به همین مدل است.

محافظ صفحه‌نمایش مدل‌های اسپرت از نوع Ion-X glass و دیگر مدل‌ها یاقوت کبود (Sapphire) است. صفحه‌نمایش‌های اپل واچ با محافظ Ion-X glass قیمت و میزان دوام‌پذیری پایین‌تری نسبت به Sapphire دارند و به همین دلیل تعمیرکنندگان از این نوع برای تعویض صفحه‌نمایش استفاده می‌کنند. به همین منظور به صاحبان اپل واچ مدل غیر اسپرت توصیه نمی‌شود تعمیر صفحه‌نمایش ساعت‌شان را در ایران انجام دهند چراکه کیفیت صفحه‌نمایش تعویض شده به هیچ عنوان قابل مقایسه با مدلی که توسط کارخانه اپل تولید می‌شود نیست.

مدلسایزقیمت (تومان)
(Series 0 (The Original Apple Watch۳۸ میلی‌متری410,000
(Series 0 (The Original Apple Watch۴۲ میلی‌متری440,000
Series 1۳۸ میلی‌متری430,000
Series 1۴۲ میلی‌متری465,000
Series 2۳۸ میلی‌متری440,000
Series 2۴۲ میلی‌متری470,000
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سامان

۱۳۹۷/۶/۲۹
آيا در اپل استور خارج از كشور ميتوان محصولات قديمى اپل را با محصول جديد تعويض كرد؟
مانند اپل واچ يا آيفون قديمى با جديد؟