خانهاخبار
نتایج تحسین برانگیز بنچمارک‌ Honor 9 در مقایسه با پرچمداران 2017

نتایج تحسین برانگیز بنچمارک‌ Honor 9 در مقایسه با پرچمداران 2017

بسیاری گوشی‌های سری آنر را در رده میانی بازار جای می‌دهند اما این یک اشتباه بزرگ است. آنر 9 جدیدترین پرچمدار این خانواده است که مشخصات سخت‌افزاری بسیاری خوبی دارد و می‌تواند از نظر عملکرد با سایر پرچمداران رقابت کند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱

شاید به دلیل قیمت مناسب Honor 9 تصور نکنید که این گوشی زیبا یک پرچمدار محسبو می‌شود. آنر 9 از پردازنده جدید Kirin 960 بهره می‌برد که 4 هسته 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A73 و 4 هسته 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53 دارد. علاوه بر این 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم در اختیار آنر 9 گذاشته شده است که قدرت آن را در اجرای اپلیکیشن‌ها افزایش می‌دهد.

اما این تنها برگ برنده Honor 9 در داشتن پرفورمنس بالا نیست. رابط کاربری جدید EMUI 5.1 علاوه بر سبکی، ویژگی‌های هوشمندی دارد که سرعت کار با دستگاه و اجرای اپ‌ها و بازی‌ها را به طرز محسوسی افزایش می‌دهد.

در این مطلب نتایج تست بنچمارک آنر 9 با رم 6 گیگابایتی را قرار داده‌ایم تا بتوانید قدرت این گوشی جدید را با سایر گوشی‌های هوشمند سال 2017 مقایسه کنید. به دست آوردن چنین امتیازاتی، با توجه به قیمت 400 دلاریش، واقعا تحسین کننده است.

نظر شما در مورد تست بنچمارکی که GSMArena از آنر 9 گرفته است چیست؟ فکر می‌کند عملکرد این گوشی در واقعیت چقدر به این نتایج نزدیک باشد؟

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

ali

۱۳۹۶/۷/۱۷
قیمت این حدود 1.5 میلیون هست نه 2.5 همیشه ینچمارک درست نمیگه در عمل هانراز اس8 را شکست میده فیلماش را ببینید
بعله

saeid

۱۳۹۶/۷/۹
ایفون 7 کجاس غرق نشه یهو ؟؟ شما بروو مقایسه سرعت ایفون سیکس اس رو با سامسونگ اس 8 رو تو اپارات ببین بعد بیا نظر بده عموو ایفون 7 و 8 ک دیگه برا چار سال دیگه کافیه گوشیای اندرویدی رو سوسک کنن :دی

حمید

۱۳۹۶/۴/۲۰
چرا دروغ میگید
مردم خودتون برید نتایج گیک بنچ رو ببینید
اصلا s8 پایین تره به خدا الکی بزرگش نکنید
و در مورد این گوشی بد نیست ینچمارک gfx bench رو هم دید تست گرافیکه اونجا s8 اوله و آنر ۹ هم وسطاست پیش بقیه پرچمدارای هواوی
در کل در مورد سی پی یو هواوی بهترینه و در مورد گرافیک خیلی خوب نیست

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۳
علیرضا سونی از چه نظر نابود کرده؟خودشو.هنون اسنپدراگون ۸۳۵ هم توسط سامسونگ تولید شد هر چنر به پای اگزینوس نمیرسه.نکنه بنچمارک ها دروغ میگن تو راست میگی.در خال خاضر اگزینوس ۸۸۹۵ قویترین چیپست دنیاست.

سامان

۱۳۹۶/۳/۲۳
هونور???????