خانهاخبار
معرفی گلکسی نوت 8 سامسونگ در اوایل شهریور و پیش از آیفون 8

معرفی گلکسی نوت 8 سامسونگ در اوایل شهریور و پیش از آیفون 8

اکنون که شرکت سامسونگ از گوشی‌های پرچم‎دار نیمه اول 2017 خود رونمایی کرده است، شایعه‌پردازان به گمانه‌زنی پیرامون پرچم‎دار بعدی سامی یعنی گلکسی نوت 8 مشغول شده‎اند. یک شایعه جدید، به زمان معرفی احتمالی پرچم‎دار جدید سامسونگ اشاره دارد.
۱۳۹۶/۳/۱۸

در گمانه‎زنی جدید، اعلام شده است که گلکسی نوت 8 در اواخر ماه آگوست (دهه اول شهریور) معرفی خواهد شد. در صورت معرفی گلکسی نوت 8، سامسونگ از شرکت اپل به دلیل معرفی پرچم‎دار جدید خود پیش از آیفون 8 پیش خواهد افتاد؛ به خصوص آنکه وقت بیشتری برای فروش گلکسی نوت 8، پیش از عرضه آیفون‌های پرچم‎دار جدید اپل به بازار دارد.

image

شرکت سامسونگ به‌طور معمول، گوشی‌های جدید از سری گلکسی نوت را در نمایشگاه IFA برلین معرفی می‌کند که مناسب‌ترین نمایشگاه برای عرضه یک محصول به صورت گسترده است؛ البته پس از نمایشگاه MWC بارسلون که در اوایل هر سال برگزار می‌شود. با توجه به اینکه نمایشگاه IFA برلین در 1 سپتامبر (10 شهریور) برگزار خواهد شد، معرفی گلکسی نوت 8 یک یا دو روز پیش از برگزاری این رویداد چندان غیرممکن به‎نظر نمی‌رسد. علاوه‎براین، سامسونگ می‎تواند فبلت پرچم‎دار جدید خود را به صورت گسترده در نمایشگاه IFA برلین به معرض نمایش بگذارد.

در بیشتر شایعات گذشته، ادعا شده است که گلکسی نوت 8 به یک نمایشگر نسبتاً بزرگ 6.3 اینچی و بدون حاشیه مجهز خواهد بود. با این‌حال، اگر پرچم‎دار جدید سامسونگ به یک نمایشگر 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5 به 9 مجهز شده باشد که پیش‌تر در گلکسی اس 8 این نسبت ابعاد را دیده‎ایم، تفاوت چندانی با گوشی‌ گلکسی اس 8 پلاس نخواهد داشت؛ جالب اینکه گلکسی نوت 8 با یک نمایشگر بدون حاشیه که سامسونگ آن‌را در گوشی پرچم‌دار نیمه اول 2017 خود Infinity Display (از کران گذر) می‌نامد، همراه خواهد بود.

لازم به‌ذکر است که گلکسی اس 8 پلاس از یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی بدون حاشیه استفاده می‌کند. به همین جهت، احتمالاً قابلیت‌های دیگری برای پرچم‎دار جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است.

براساس گمانه‌‏زنی‎ها، گلکسی نوت 8 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ با این‎حال، اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه نیست زیرا پیش از معرفی این محصول، گلکسی C10 با دوربین دوگانه به بازار عرضه خواهد شد. هرچند، می‌توان گلکسی نوت 8 را اولین گوشی «پرچم‎دار» سامسونگ با دوربین دوگانه به شمار آورد. البته پیش‎تر انتظار می‌رفت که شرکت سامسونگ از دوربین دوگانه در گلکسی اس 8 پلاس استفاده نماید اما به دلایلی، از ارائه این گوشی با دوربین دوتایی صرف‌نظر نمود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

reza

۱۳۹۶/۳/۲۰
سامسونگ با s8 حسابی از اپل جلو افتاده اگه آیفون 8 بازم ظاهر تکراری داشته باشه و پیشرفتش چشمگیر نباشه کار اپل تمومه

Mehdi Dolati

۱۳۹۶/۳/۱۸
پیشاپیش وجود دوباره گلکسی نوت های شرکت سامسونگ?به تمام طرفداران سری نوت ??تبریک عرض میکنم.
به امید نوت ی بدور از هر عیب و ایرادی✌?‍.
یا علی✋?‍?

سروش

۱۳۹۶/۳/۱۸
این گوشی کی وارد بازار ؟

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۸
بهترین گوشی سال بدون تردید.در حال حاضر اس۸ با فاصله بهترینه ولی نوت ۸ که بیاد قضیه فرق میکنه

یوزارسیف

۱۳۹۶/۳/۱۸
قرار شد بگید برای خرید مناسب است یا خیر . مظلبتون چه ربطی داشت . فقط تبلیغ نوت 8 بود .