خانهاخبار
تصویری از قاب آیفون SE جدید اپل با بدنه شیشه‌ای منتشر شد

تصویری از قاب آیفون SE جدید اپل با بدنه شیشه‌ای منتشر شد

تا به‌حال، تنها پیرامون آیفون 7s و آیفون 8 جزئیاتی منتشر شده است و گمان می‌رفت که این دو مدل، تنها محصولاتی باشد که شرکت اپل در سال جاری عرضه خواهد کرد. هرچند، به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل در حال توسعه محصول میان‌رده دیگری است و این مدل به عنوان نسخه جدید آیفون SE عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۲/۲۱

تصویر منتشرشده از شبکه اجتماعی Weibo به‌دست آمده است و پنل پشتی شیشه‌ای Ion-X آیفون SE 2 را به نمایش می‌گذارد. بدنه‌ شیشه‌ای که شرکت اپل برای آیفون میان‌رده جدید خود در نظر گرفته است، همان شیشه‌ای بوده که پیش‌تر در ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ Sport دیده‌ایم.

بدنه شیشه‌ای این مدل، ظاهری براق دارد و سندهایی که به همراه تصویر پنل پشتی آیفون SE 2 به‌دست آمده است، نشان می‌دهد که این مدل با شماره مدل N79 به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه آیفون میا‌ن‌رده جدید اپل از یک بدنه شیشه‌ای استفاده می‌کند، ممکن است از قابلیت شارژ بی‌سیم همانند سه مدل آیفون دیگر که در اواخر سال 2017 روانه بازار خواهد شد؛ پشتیبانی نماید.

image

تا به‌حال، هیچ شایعه‌ای مبنی بر عرضه آیفون SE 2 وجود نداشته است؛ هرچند در هنگام معرفی مدل‌ جدید آیفون SE با ظرفیت بیشتر، گمانه‌زنی‌هایی پیرامون عرضه نسل جدید آن شنیده می‌شد. البته حتی در صورت تمایل شرکت اپل برای عرضه آیفون SE 2، این مدل به احتمال زیاد تا سال آینده به بازار عرضه نمی‌شود و کوپرتینویی‌ها در سال جاری میلادی تنها بر روی آیفون‌های جدید 8 و 7s متمرکز خواهند شد. البته، آیفون 8 به عنوان گوشی پرچم‌دار جدید اپل عرضه می‎شود و آیفون 7s و 7s Plus با مشخصات‌ سخت‌افزاری قدرت‌مندتر با طراحی نزدیک به آیفون‌های 2016 توسعه یافته است.

هم‌چنین، از آنجایی‎که اولین‌بار است شایعاتی پیرامون عرضه آیفون SE 2 منتشر می‌شود، باید به تصویر منتشر شده با دیده شک و تردید نگریست. لازم به‌ذکر است که تولید قطعات سخت‌افزاری برای آیفون‌ پرچم‌دار جدید شرکت اپل، این سازنده را با مشکل مواجه کرده و این موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تأخیر در عرضه آیفون 8 تا ماه نوامبر وجود داشته باشد. به هرحال، منطقی به‌نظر نمی‌رسد که آیفون SE 2 به همراه آیفون 8 و آیفون‌های 7s و 7s Plus در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۲/۲۱
یه تیتری زدید آدمو تا عرش اعلی میبرید، بعد در پاراگراف آخر فرمودید منطقی بنظر نمیرسه!
آدمو شاد پشیمان میکنید... ما هم حساااااس