خانهاخبار
سامسونگ نسخه Galaxy S8 Microsoft Edition را معرفی کرد

سامسونگ نسخه Galaxy S8 Microsoft Edition را معرفی کرد

همان طور که می‌دانید، سامسونگ یکی از شرکت‌‌هایی است که همکاری خوبی با مایکروسافت دارد و در گوشی‌های این شرکت می‌توان بسیاری از اپلیکیشن‌های رسمی مایکروسافت مانند برخی از مجموعه اپ‌های آفیس، اسکایپ و وان درایو را یافت. اما این بار سامسونگ پا را فراتر گذاشته و نسخه‌ای از اس 8 ویژه مایکروسافت معرفی کرده است.
۱۳۹۶/۱/۱۱
image

در حال حاضر مایکروسافت در دنیای موبایل حرفی برای گفتن ندارد و حتی با وجود شایعات فراوانی که مدت‌هاست از سوپرفونی به نام سرفیس فون می‌شنویم باز هم خبر خاصی نیست و نفس‌های پلتفرم ویندوز موبایل به شماره افتاده. اما این تمام تلاش ردموندی‌ها برای تسخیر دنیای موبایل نیست، مایکروسافت در حال حاضر برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS سرویس و اپلیکیشن ارائه می‌کند.

این استراتژی رو به رشد مایکروسافت تا به حال پیشرفت خوبی داشته و آخرین تلاش این شرکت منجر به تولید سری خاصی از پرچم‌داران جدید سامسونگ با نام «گلکسی اس۸ مایکروسافت ادیشن» شده است؛ در واقع این همان گلکسی اس۸ است با شخصی‌سازی‌ها و اپلیکیشن‌های مایکروسافت که در نسخه معمولی اس۸ نخواهید دید.

البته طبق قرارداد همکاری، که چند سالی است میان سامسونگ و مایکروسافت برقرار است، گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس مانند نسل‌های قبلی پرچم‌داران سامسونگ به بعضی اپ‌های مایکروسافت مانند پاورپوینت، ورد، اکسل، وان درایو و اسکایپ مجهزند، اما نسخه مایکروسافت ادیشن اپلیکیشن‌های بیشتری مانند کورتانا، اوت لوک، MSN News و... را روی خود دارد.

در مصاحبه‌ای که The Verge با مایکروسافت انجام داده، این طور بیان شده که:

هنگامی که گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس مایکروسافت ادیشن راه‌اندازی و آنلاین شوند، یک سفارشی سازی مایکروسافتی در آن‌ها صورت می‌گیرد. این شخصی‌سازی با بهره‌گیری از اپلیکیشن‌های مایکروسافت مانند آفیس، وان درایو، کورتانا، اوت لوک و... بهترین تجربه بهره‌‌وری در نوع خود را به کاربران ارائه می‌کند .

این نسخه همزمان با نسخه اصلی و در روز ۲۱ اوریل (اول اردیبهشت) در آمریکا عرضه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمدعلی

۱۳۹۶/۱/۱۵
ب نظر من این طرح موفق نخاهد بود.

arshia

۱۳۹۶/۱/۱۱
که چی؟!
با اینکه اصلا از این برند دل خوشی ندارم،اما واقعا با این حرکتش حال کردم
بیاین دشمنی هارو هدفمند کنین!دشمنِ دشمنِ آدم،دوست آدمه!وقتی سامسونگ میاد تبلت گالکسی میده با ویندوز 10 من خیلی حال میکنم!
اینطوری دقیقا مشت محکمی بر دهان گوگل و کروم بوکای داغونش میزنه...و این باعث میشه سامسونگ بشه دوست من...! :)

arshia

۱۳۹۶/۱/۱۱
شدیدا لایک سامسونگ!!!
بسیار از این کار سامسونگ خوشم اومد،سامسونگ بخاطر فروش زیادش میتونه به بزرگ شدن ویندوز 10 موبایل کمک بکنه
ان شالله گلکسی ویندوز یا همون اومنیا سابق
مرسی سامسونگ

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۱
سامسونگ شکست تو کارش نیست

پوریا

۱۳۹۶/۱/۱۱
اگه شکست نخوره گوشی عالیه