خانهاخبار
منتظر پرچمدار جدید اچ تی سی با پردازنده اسنپدراگون 835 باشید

منتظر پرچمدار جدید اچ تی سی با پردازنده اسنپدراگون 835 باشید

هرچند سال گذشته شرکت HTC دو گوشی U Ultra و U Play‌ را معرفی کرد، هنوز جای پرچمدار جدید این شرکت در بازار خالی است.
۱۳۹۶/۱/۹

سال گذشته و قبل از برگزاری رویداد U شرکت اچ‌تی‌سی، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پرچمدار نسل جدید این شرکت انجام می‌شد. اما با برگزاری مراسم رسمی تمام آن شایعات رنگ باخت و تنها دو گوشی از خانواده جدید U مشاهده کردیم.

هر چند گوشی HTC U Ultra مشخصات بالایی دارد، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و سخت‌افزار نه‌چندان به‌روز آن توانایی رقابت با پرچمداران دیگر شرکت‌ها در سال ۲۰۱۷ را ندارد و به نظر می‌رسد هنوز یک جای خالی بین U Ultra و U Play برای پر شدن باقی مانده است.

یکی از معروف‌ترین چهره‌های مرتبط با انتشار شایعات تکنولوژی، یعنی Evan Blass، می‌گوید که به‌زودی شرکت تایوانی HTC از قدرتمند‌ترین عضو خانواده U با نام HTC U رونمایی می‌کند. این محصول دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و رزولوشون ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ خواهد بود که به جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود.

image

این دستگاه همان گوشی‌ای خواهد بود که پیش از این در شایعات و طرح‌های مفهومی HTC Ocean نام گرفته بود. بدنه این گوشی هم مطابق همان شایعات دارای لبه‌هایی لمسی است که امکان انجام تنظیمات سفارشی و شخصی‌سازی‌شده را برای کاربران مهیا می‌کند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت خود از پایین به بالا روی لبه گوشی، صدای موسیقی را زیاد کنند. سیستم عامل این محصول نیز اندروید 7.1 نوقاست که قرار است لباس جدید Sense 9 را بر تن کند.

در قسمت دوربین عقب شاهد لنز قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی Sony IMX362 خواهیم بود که پیش از این در گوشی Moto G5 Plus استفاده شده بود. در قسمت جلو هم لنز ۱۶ مگاپیکسلی Sony IMX351 وظیفه گرفتن عکس‌های سلفی را بر عهده خواهد داشت. حافظه داخلی در HTC U دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت خواهد داشت که با درگاه کارت حافظه برای علاقه‌مندان می‌تواند افزایش پیدا کند.

طبق گفته‌های بلس، گوشی جدید HTC U که پیش از این با نام رمز Ocean شناخته می‌شد اواخر ماه آوریل، اوایل اردیبهشت، معرفی و یک ماه بعد در سطح جهان عرضه می‌شود.

با توجه به اینکه ال‌جی جی6 اسفند ماه معرفی شده است و امروز نیز مراسم رونمایی از گلکسی اس8 برگزار می‌شود، شرکت اچ‌تی‌سی برای فروش مناسب رقابت سختی در پیش خواهد داشت. به نظر شما اچ‌تی‌سی می‌تواند شایعات گذشته را به واقعیت تبدیل کند و با یک گوشی قدرتمند و نوآور، بازار ازدست‌رفته خود را پس بگیرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مجید

۱۳۹۶/۲/۳
این لایکا و دیسلایکا ادامه پیدا کنه از تعداد بازدید کنندگانم بیشتر میشه. :))))
اون یکی 200 لایک میکنه اون یکی برای رو کم کنی 400 تا دیسلایک کرده. موفق باشید الان از طرف شرکتای اج تی سی و سامسونگ بهتون جایزه میدند:))

پدارم

۱۳۹۶/۱/۲۵
سلام
من نمیدونم این طرفدارای تامسونگ چرا اینقدر اخبار HTC رو دنبال میکنن؟؟؟!!!! تنها دلیلش اینه که میدونن تو اندروید HTC حرف اول رو میزنه گوشیا تامسونگ بعداز 1 سال باید کامل فرمتشون کنی تا از هنکسونگ به تامسونگ برگرده خودتون اینو میدونید هنوز کسی شاهکار نوت 7 رو فراموش نکرده هه هه هه
باز خوبه هر روز پی گیر اخبار HTC هستید که بفهمین با چه شرکت بزرگی دارین کل کل میکنید تا دیر نشده توبه کنید تامسونگیا

امیر

۱۳۹۶/۱/۲۳
htc هم زده تو کار شیشه ....بعید نیست این یکی هم شیشه ای باشه !

Arya

۱۳۹۶/۱/۱۴
با درود خدمت دوستان
من نمیدانم اگه یه برند ورشکست شه چی به شما میرسه.همیشه یادتون باشه دعا کنید رقابت تنگاتنگ بین رقبای قدیمی بازار موبایل پابرجا باشه تا تکنولوژی موبایل پیرفت کنه به طور نمونه اگه htc نبود شاید تا اخر عمر سامسونگ هی بدنه پلاستیک میزد سامسونگ براعقب نموندن از جنس بدنه اونم یه ابتکاری به خرج داد.واینکه داره رابط کاربریشوسبک تر میکنه به خاطر اینکه دوس داره مثل senseاچ تی سی روون شه یا تکنولوژی دوربین دوگانه که در m8 بودو...
پس طرفدارای سامسونگ فراموش نکنید اگه htc نبود سامسونگم به فکر نو اوری نبود...دم htc گرم

alipoorhossein

۱۳۹۶/۱/۱۰
hTC forever