خانهاخبار
دونالد ترامپ گوشی اندرویدی خود را با یک گوشی امن عوض می‌کند

دونالد ترامپ گوشی اندرویدی خود را با یک گوشی امن عوض می‌کند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، به دلایل امنیتی مجبور است گوشی اندرویدی خود را با یک نمونه امن عوض کند.
۱۳۹۵/۱۱/۴

رئیس جمهور بودن آنقدرها هم که فکر می‌کنید خوب نیست و رؤسای جمهور در استفاده از دستگاه‌های مختلف با محدودیت‌هایی مواجهند. برای مثال، باراک اوباما تا همین چند سال پیش به دلایل امنیتی اجازه استفاده از گوشی‌های آیفون را نداشت. حالا دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا نیز باید به چنین محدودیت‌هایی خوشامد بگوید! او که حالا رسما رئیس جمهور آمریکاست باید گوشی اندرویدی خود را با یک گوشی امن و رمزنگاری شده، که دستگاه‌های امنیتی ایالات متحده تایید کرده‌اند، تعویض کند. شماره تلفن جدید او نیز فقط در اختیار بعضی افراد خاص و انگشت‌شمار قرار خواهد گرفت. 

image

دقیقا مشخص نیست که دونالد ترامپ پیش از این از چه مدل گوشی اندرویدی استفاده می‌کرده، اما براساس برخی گزارشات او از یکی از گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ به عنوان گوشی شخصی استفاده کرده است. همچنین هنوز مشخص نیست که گوشی امنی که اکنون دونالد ترامپ باید از آن استفاده کند از چه مدلی خواهد بود و ساخت کدام کمپانی است. ناگفته نماند که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، از گوشی بلک‌بری رمزنگاری‌شده استفاده می‌کرد و احتمالا دونالد ترامپ نیز از همین مدل گوشی استفاده خواهد کرد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۵
بنده جسارت نکردم دوست عزیز و قبول دارم ای او اس از اندروید امن تره چون خیلی بسته تر از اندرویده ولی اگه یک هکر بخواد به ایفون نفوذ کنه مطمئنا کارش خیلی سخت تر از نفوذ به گوشی های اندرویدی نیست اونم اگه شخص مورد حمله آدم مهمی باشه!

Hasan

۱۳۹۵/۱۱/۵
دوست عزيز بازم نسبت به اندرويد امنيت اش بالا هست ! ميتوني با يه سرچ ساده در اينترنت تحقيق كني !

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۵
نوشته اوباما هم نتونسته از ایفون استفاده کنه یعنی امنیت ای او اس هم مالی نیست که بشه رئیس جمهور ازش استفاده کنه.

mohammad

۱۳۹۵/۱۱/۵
galaxy s7 dashte

hamid

۱۳۹۵/۱۱/۵
این که میگفت ساخت آمریکا بخرینو از اینجور داستانا...حالا کاری نداریم که همون اپل هم تو چین تولید میشه.ولی میتونست حداقل برند آمریکایی دستش بگیره