خانهاخبار
مشکل باتری مک بوک پرو 2016 رفع شد؛ Consumer Reports رضایت دارد!

مشکل باتری مک بوک پرو 2016 رفع شد؛ Consumer Reports رضایت دارد!

شرکت اپل با انجام تحقیقاتی مشکل پایین بودن شارژدهی مک بوک‌های 2016 را پیدا کرده است و در حال حاضر Consumer Reports از وضعیت شارژدهی باتری‌های مک بوک پرو 2016 رضایت دارند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۴

همان‌طور که می‌دانید، مشکل باتری اپل مک‌ بوک پرو 2016  بسیار حاد بود و بسیاری از کاربران از مدت زمان پایین شارژدهی مک بوک‌های خود شکایت داشتند. اما حالا اپل مشکل را پیدا کرده و سایت Consumer Reports نیز پس از انجام تست‌های خود اعلام کرده است که باتری مک پرو 2016 رضایت‌بخش است.

image

شرکت اپل رسما اعلام کرده که مشکل مک بوک پروهای 2016 یک باگ نرم‌افزاری در مرورگر سافاری بوده و این مشکل را با آپدیت نرم‌افزاری برطرف کرده است. اپل بعد از انتشار این آپدیت اعلام کرد که دیگر عملکرد باتری‌های مک بوک پروهای سال 2016 ناپایدار نخواهد بود.

image

موسسه Consumer Reports طی یک گزارش از رضایت‌بخش بودن وضعیت فعلی باتری‌های مک بوک پروهای 2016 گفت:

با آپدیت نرم‌افزاری جدید، ما تمام مدل‌ها را به روشی مشابه نسبت به محصولات دیگر چندین بار تست کردیم و در آخر هر سه مدل مک بوک پرو 2016 دارای شارژدهی بسیار خوبی بودند و مک بوک پرو 13 اینچی بدون تاچ بار توانست 18.75 ساعت شارژدهی کند. قابل ذکر است این نتایج از تست باتری اختصاصی این موسسه براساس بارگذاری وب سایت‌های مختلف در مرورگر سافاری و خاموش کردن کش وب حاصل شده است.

بهتر است بدانید که موسسه معتبر Consumer Reports در گزارش اولیه‌ای اعلام کرده بود که باتری مک بوک پرو مشکل شدید دارد و شارژدهی آن از 4 تا 20 ساعت متفاوت است و به همین سبب به هیچ وجه خرید آن را پیشنهاد نمی‌کند. این صحبت‌های موسسه Consumer Reports که به نفع خریداران بود، واکنش بسیاری از طرفداران و منتقدان دنیای تکنولوژی را به همراه داشت.

image

در هر صورت اگر شما یکی از افرادی هستید که قصد خرید مک بوک پرو 2016 دارند، در حال حاضر می‌توانید بدون هیچ ترسی از مشکل باتری این محصول،  مک بوک پرو موردنظر خود را  خریداری کنید، چراکهConsumer Reports  به عنوان منبعی آگاه و معتبر اعلام کرده است هیچ کدام از این لپ‌تاپ‌ها بر اساس تست‌های آنها کمتر از 15.75 ساعت شارژدهی ندارد.

گفتنی است که تست انجام‌شده این موسسه تستی سبک است و در صورت استفاده متفاوت قطعا میزان شارژدهی متفاوتی تجربه خواهید کرد. همچنین برای رفع این مشکل باید سیستم عامل macOS Sierra 10.12.3 Beta 3 را روی مک بوک پرو 2016 خود نصب کنید.

نظر شما در مورد مشکل باتری مک بوک پرو 2016 چیست؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

منصور

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
من آپدیت کردم درست شد!!
.
.
.
الکی مثلا من مک بوک پرو با تاچ بار دارم!