خانهمقاله‌ها
هری پاتر و چراغ فلش گوشی‌های اندرویدی!

هری پاتر و چراغ فلش گوشی‌های اندرویدی!

تا حالا آرزو کرده‌اید ای کاش چوب جادویی هری پاتر را در اختیار داشتید و می‌توانستید برای انجام کارهای خود از آن استفاده کنید؟ در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید همچون هری و دوستانش با گوشی اندروید خود جادو کنید!
۱۳۹۵/۸/۲۸

اگر عاشق هری پاتر و داستان‌های زیبای آن باشید، بعید است زمان خواندن رمان‌ها یا تماشای فیلم‌هایش آرزو نکرده باشید ای کاش می‌توانستید وردها و افسون‌های داستان را در دنیای واقعی استفاده کنید!

درست است که هری چوب جادویی قدرتمندی در دست دارد اما شما هم یک گوشی اندرویدی هوشمند دارید که هر کاری ازش بر می‌آید و به دستورات شما عمل می‌کند حتی اگر این دستورات جادویی باشند!

image

طرفداران هری پاتر با افسون Wand-Lighting آشنا هستند که جادوگرهای داستان با ورد Lumos چوب خود را در تاریکی روشن و با ورد Nox آن را خاموش می‌کنند. اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید با فعال کردن دستیار صوتی گوگل و خواندن ورد Lumos (بخوانید LOO-mos) می‌توانید چراغ فلش دستگاه را روشن و با ورد Nox (بخوانید NOCK-ss) چراغ را خاموش کنید.

برای استفاده از دستیار صوتی گوگل نیاز به برنامه Google Launcher دارید. پس از نصب آن می‌توانید با فرمان Ok Google یا لمس آیکن میکروفن، دستیار گوگل را فرابخوانید و از افسون‌های جادویی هری‌پاتر برای روشن و خاموش کردن چراغ قوه دستگاه استفاده کنید. جالب است نه؟

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

نازنین

۱۴۰۰/۱۰/۸
چجور؟ چراق روشن میشه متحیرم

نازنین

۱۴۰۰/۱۰/۸
لومس چراغ روشن شود

امیرعلی?

۱۳۹۵/۹/۱۶
این مسخره بازیااا چیه باواااا

Hasan

۱۳۹۵/۹/۸
عالی???

کامران

۱۳۹۵/۹/۳
کدوم مایکروسافت ?
آها یه چیزایی انگار یادم میاد...
یه موقعی یه اسباب بازی هایی بودن بنام لومیا یا همچین چیزایی
فکر کنم همونا رو میگی
خدابیامرزه الان تو قسمت بازیافت منتظرن که تبدیل به کربن بشن ?