خانهاخبار
دستیار گوگل و پیکسل لانچر، فعلا برای پیکسل‌ها

دستیار گوگل و پیکسل لانچر، فعلا برای پیکسل‌ها

Google Assistant و Pixel Launcher دو نمونه از ویژگی‌های برجسته گوشی‌های جدید گوگل هستند که در کنفرانس گوگل از آنها رونمایی شد، اما به نظر می‌رسد این دو ویژگی فعلا فقط برای دارندگان گوشی‌های پیکسل قابل استفاده خواهد بود.
۱۳۹۵/۷/۱۴

گوگل در کنفرانس Google I/O از دستیار هوشمند جدیدی به نام Google Assistant رونمایی کرد که قابلیت‌های آن بسیار فراتر از Google Now بود. در کنفرانس شب گذشته این شرکت بار دیگر ویژگی‌های دستیار گوگل مرور شد و عملکرد آن در گوشی‌های پیکسل به حضار نمایش داده شد.

همچنین هم‌زمان با رونمایی از Pixel و Pixel XL لانچر جدید گوگل با نام Pixel Launcher نیز معرفی شد؛ لانچری که خبرهای آن را، حتی پیش از آنکه بدانیم این گوشی‌ها پیکسل نام خواهند گرفت، شنیده بودیم.

image

متاسفانه گوگل اعلام کرده است Google Assistant و Pixel Launcher فقط در گوشی‌های پیکسل وجود خواهند داشت و فعلا تصمیم ندارد آنها را برای سایر گوشی‌های اندرویدی عرضه کند. آزمایش تغییرات اعمال‌شده و بررسی واکنش و بازخورد کاربران از جمله دلایلی است که گوگل برای این کار ذکر کرده است.

با اینکه گوگل فعلا از امکان عرضه دستیار گوگل و لانچر پیکسل برای سایر گوشی‌های اندرویدی حرفی به میان نیاورده، تجربه نشان داده است دیر یا زود آنها را برای استفاده عموم کاربران منتشر می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۷/۱۴
من الان لانچر پیکسلو از اندروید پلیس دانلود کردم و روی گوشیم نصب کردم یه کلام عالیه