خانهاخبار
10 گوشی قدرتمند به انتخاب Antutu؛ آیفون 7 پلاس در صدر

10 گوشی قدرتمند به انتخاب Antutu؛ آیفون 7 پلاس در صدر

وب سایت Antutu فهرست قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند ماه سپتامبر را منتشر کرد که بر اساس آن iPhone 7 Plus بالاتر از سایرین در صدر این فهرست قرار گرفته است.
۱۳۹۵/۷/۱۱

Antutu در گزارش ماه سپتامبر خود لیست 10 گوشی قدرتمند حال حاضر بازار را منتشر کرد که بر اساس آن گوشی‌های هوشمند جدید اپل در صدر قرار گرفته‌اند.

آیفون 7 پلاس و آیفون 7 که از پردازنده جدید و قدرتمند A10 Fusion استفاده می‌کنند با کسب امتیاز 172644 و 170124 به ترتیب رده اول و دوم فهرست قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند ماه سپتامبر را به خود اختصاص داده‌اند.

پس از این دو نوبت به چینی‌های بازار می‌رسد تا قدرت خود را به رخ شرکت‌های سابقه‌دار اندرویدی بکشند. در رده سوم گوشی LeEco Le Pro 3 قرار دارد که در بنچمارک Antutu به امتیاز 160856 دست پیدا کرده است. سپس دو گوشی جدید شیائومی با نام‌های Mi 5S Plus و Mi 5s را می‌بینید که چهارم و پنجم هستند.

image

نیمه پایینی فهرست باز هم در تصاحب چینی‌هاست. گوشی OnePlus 3 با امتیاز 140288 ششم و گوشی Vivo Xplay 5 Elite با امتیاز 138706 هفتم است.

پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ، که طی هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در موردش خواندیم، با امتیاز 138373 هشتم شده و دو گوشی LeEco Le Max 2 و ZTE Nubia Z11 با اختلاف کمی از آن عنوان نهم و دهم فهرست قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند ماه سپتامبر را کسب کرده‌اند.

در مورد فهرستی که Antutu هر ماه منتشر می‌کند ذکر چند نکته ضروری است. اول این که Antutu تنها گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده در بازار چین را در فهرست خود می‌آورد؛ در نتیجه اگر نام گوشی‌ای مثل HTC 10 را بین آنها نمی‌بینید به دلیل عدم عرضه‌اش در بازار چین است.

همچنین توجه داشته باشید امتیاز به دست آمده در تست‌های سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند هر بار متفاوت است و همیشه یکسان نیست؛ بنابراین اگر اختلافی مشاهده می‌کنید، ممکن است به همین دلیل باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (50 نظر)

armin

۱۳۹۶/۵/۱۳
پس هواوی میت9چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Keyhan

۱۳۹۵/۱۰/۵
Htc 10 154 avorde gsmarena ham zade. Bazam khosamat ba htc? Zeshte baba

فرشاد

۱۳۹۵/۱۰/۴
جناب مهندس س
این لیست گوشیاییه که تو چین عرضه میشه
دقت نمیکنیااااااا

فرشاد

۱۳۹۵/۱۰/۴
همون بهتر 10 توی چین عرضه نشده
همون گوشیای بی کیفیتشون دستشون بگیرن چینیا
چینیو چه به htc

سبحان

۱۳۹۵/۱۰/۳
دروغی به سبک چینی.