خانهاخبار
تایید رم 3 گیگابیتی آیفون 7 پلاس در نتایج GeekBench

تایید رم 3 گیگابیتی آیفون 7 پلاس در نتایج GeekBench

در سایت شرکت اپل اطلاعات کاملی از سخت‌افزار آیفون‌های جدید موجود نیست، اما پس از انجام دادن بنچمارک با نرم‌افزار GeekBench این موضوع که آیفون 7 پلاس از رم 3 گیگابایتی استفاده می‌کند رسمیت پیدا کرد.
۱۳۹۵/۶/۲۱

طبق روال پیشین همه می‌دانستند که شرکت اپل به اعلام دقیق مشخصات سخت‌افزاری محصولات خود تمایلی ندارد. تحلیلگران معتقد بودند که آیفون ۷ کماکان همان حافظه رم ۲ گیگابایتی را حفظ می‌کند، اما آیفون ۷ پلاس به دلیل عملکرد دوربین دوگانه خود مجبور است این میزان را ارتقا دهد. حالا با عرضه این گوشی‌ها، هرچند باز هم در سایت شرکت اپل اطلاعات کاملی از سخت‌افزار آنها موجود نیست، با انجام دادن بنچمارک با نرم‌افزار GeekBench این موضوع که آیفون ۷ پلاس از رم ۳ گیگابایتی استفاده می‌کند رسمیت پیدا کرد.

دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس باعث می‌شود که همزمان عملیات ثبت و ترکیب دو تصویر گرفته‌شده با دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و لرزشگیر نرم‌افزاری در همان لحظه انجام شود که پردازش بسیار سنگینی است؛ در صورتی که در آیفون ۷ تنها یک تصویر ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌شود. هر دو این گوشی‌ها از فلاشی با چهار LED نیز بهره می‌برند.

image

طبق نتایج این بنچمارک «iPhone9,4» یا همان آیفون ۷ پلاس از پردازنده دو هسته‌ای با قدرت ۲.۲۳ گیگاهرتز (تنها دو هسته‌ از چهار هسته هنگام بنچمارک فعال شدند)، ۳ گیگابایت رم و سیستم عامل iOS 10.0.1 بهره می‌برد.

در کنار دیگر مشخصات اعلام‌شده برای آیفون ۷ پلاس، امتیاز این گوشی در بنچمارک GeekBench بسیار چشمگیر است. این دستگاه در تست تک‌هسته‌ای امتیاز 3233، یعنی تقریبا دو برابر تست تک‌هسته‌ای گلکسی نوت۷، و در تست چندهسته‌ای امتیاز 5363 را به دست آورده است که به راحتی می‌تواند از این لحاظ با گوشی‌های پرچمدار اندرویدی با ۶ گیگابایت رم و سی‌پی‌های ۸ یا ۱۰ هسته‌ای رقابت کند یا حتی از آن‌ها پیشی بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۶
MONTAZER S8 BEMONID KE NAZDIKEEEEEEEE

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۶
TAZE RAMO 3 KARDAN KHKHKHKHKH
RAM 3 BARAYE SHOMA ROYAST BARAYE MA KHATERE :DDDDDDDDDDDDD

Amir.m

۱۳۹۵/۶/۲۲
البته دلیل اضافه شدن رم در آیفون 7 پلاس بخاطر دوربین دوگانه اس،و بصورت کلی در مولتی تسک و اجرای برنامه ها فرق زیادی یا ایفون7 با دو گیگ رم نداره،
A9 هنوز سریعترین چیپ دنیاس حالا a10با 40 درصد رشد نسبت به a9 تجربه فوق‌العاده ای رو به کاربر انتقال میده
واقعا چیپ های اپل یک نسل از تمام گوشی ها جلوترن

سجاد

۱۳۹۵/۶/۲۲
تبارک خان مستفیظ مون کردی باتحلیل مسخرت..هنوزم باهمون رم 1 دهن همه شماهنگرویدی هارومیبنده اگه ارتقا داده جواب سبک مغزایی مث شماروداده که انقد احمقانه فک میکنن

سجاد

۱۳۹۵/۶/۲۲
تو وامیرتبارکی خدامیدونه ازکجاعقده آیفون هنوزمونده تودلتون که توهمه پیجاش پارازیت میدین..شماناراحتی نخر!