خانهاخبار
معرفی آیپدپرو 10.5 اینچی و انقلابی در آیپد‌های سال 2018

معرفی آیپدپرو 10.5 اینچی و انقلابی در آیپد‌های سال 2018

در گذشته نه‌چندان دور تبلت‌های اپل به دو گروه مینی و ایر تقسیم می‌شدند، اما حالا دیگر شرایط فرق کرده و تنوع این محصولات بالا رفته است. سری پرو اپل چندی پیش معرفی شد که نمایشگر بزرگ و پردازنده‌های قدرتمند بارزترین مشخصه‌ آن است. ظاهرا در سال 2017 قرار است خانواده آن‌ها شلوغ‌تر از این هم بشود!
۱۳۹۵/۵/۲۵

اگر اخبار محصولات اپل را پیگیری کرده‌اید حتما می‌دانید که به سری‌های آیپد مینی و ایر حالا نسخه جدیدی به نام پرو هم افزوده شده است. این سری عموما پرقدرت‌ترین محصولات اپل را تشکیل می‌دهند و از سایز نمایشگر فوق‌العاده بزرگی بهره‌مندند. آقای Ming-Chi Kuo آنالیزور و کارشناس موسسه KGI معتقد است که اپل از آیپد پرویی با نمایشگر 10.5 اینچی در سال 2017 رونمایی می‌کند. بدین ترتیب در سال آینده شاهد سه آیپد پروی جدید از کوپرتینویی‌ها هستیم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

مینگ‌چی می‌گوید: «اگرچه تغییر عمده‌ای در آیپدهای 2017 به چشم نمی‌خورد، باید منتظر تحولاتی انقلابی در تبلت‌های 2018 باشیم. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها باید به بازطراحی کامل بدنه و برخورداری از نمایشگر آمولد اشاره کرد.» در کنار آیپد 10.5 اینچی صحبت از تبلت دیگری به نام آیپد پرو 2 به میان آمده است. این تبلت با نمایشگر 12.9 اینچی‌ و پردازنده قدرتمند A10X، که لیتوگرافی 10 نانومتری دارد و از محصولات TSMC است، همراه با برادر کوچک‌تر 10.5 اینچی‌اش معرفی می‌شود. شایعات حاکی از آن است که نمونه 10.5 اینچی جایگزین آیپد پرو 9.7 اینچی می‌شود و نسخه‌ای ارزان‌تر با پردازنده A9X و نمایشگر 9.7 اینچی نیز روانه بازار می‌شود.

image

در مجموع تا اینجای کار انتظار می‌رود سه تبلت با نام‌های آیپد پرو 2 با نمایشگر 12.9 اینچی، آیپد جدید 10.5 اینچی و یک آیپد ارزان‌قیمت 9.7 اینچی معرفی شوند. اگرچه تنوع محصولات اپل در سری پرو نسبتا بالاست، باز هم احتمال کاهش فروش 10 تا 20 درصدی در مقایسه با دوره زمانی مشابه در سال گذشته وجود دارد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم در حالی یک آپید پرو ارزان‌قیمت 9.7 اینچی با پردازنده A9X تولید می‌شود که دو تبلت دیگر به پردازنده قدرتمند A10X مجهز می‌شوند.

image

در برخی محافل آیپد‌های اپل را با این عنوان مورد تمسخر قرار می‌دهند که این کمپانی فقط سالانه سایز تبلت‌ها را تغییر می‌دهد و با قیمتی بالاتر به فروش می‌رساند. تا وقتی که این نگرش درباره آیپد‌ وجود دارد همچنان شاهد کاهش فروش سالانه خواهیم بود. آنالیزور KGI معتقد است بازطراحی تبلت‌ها در سال 2018 و استفاده از نمایشگر آمولد می‌تواند دید کاربران را به این محصولات غول‌پیکر تغییر دهد و مشتریان بیشتری را به خرید آیپد پرو مجاب کند.

image

نظر شما درباره آیپدهای اپل چیست؟ آیا تاکنون تجربه کار با آن‌ها را داشته‌اید؟ به نظر شما ورود شرکت‌های چینی به بازار تکنولوژی باعث کاهش فروش آیپدها شده یا نبودن خلاقیت در این محصولات، بازار رو به رکودی برای اپل رقم زده است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

nima

۱۳۹۵/۵/۳۱
اقا انگار بدجور این سرفیس زده تخته کرده در ایپد رو :))))))

خشایار

۱۳۹۵/۵/۲۸
تنها انقلاب اپل در سال 2007 بود ، از اون سال تا حالا انقلاب کردنش در هاله ای از ابهامه ...

akbar

۱۳۹۵/۵/۲۷
دوستانی که طرفدار و دوستدار برند اپل هستن کلمات هجو و زاید رو خودشون حذف کنن...من قصد بی احترامی به ایشان رو نداشتم اما بعضی از دوستان توی نظراتشون نشون میدن بویی از آدمیت نبردن...

akbar

۱۳۹۵/۵/۲۶
چه جالب...بیشتر اپل با همچین تبلتی طرفدارها و مشتری هاشو الاغ فرض کرده تا مردم دیگه...
قیمت گزاف بابت یه تبلت با سیستم عامل ios...
حتی یکمم فرض نکرده...خیلی الاغ فرض کرده،آدمایی که به همچین چیزی میگن تکنولوژی و اونوچقدر بالا میدونن باید توی یه سری چیزاشون شک کرد،حسین باختر اصل

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۵/۲۶
تو رو فرض کرده (که درست هم بوده ) که نمی دونی تکنولوژی چیه