خانهاخبار
اولین تصاویر افشاشده از iPad Pro 2

اولین تصاویر افشاشده از iPad Pro 2

در حالی که هر روز خبرهایی از آیفون 7 به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسید همه از آیپد پرو 2 غافل شده‌اند، اما به تازگی عکسی از آیپد جدید اپل منتشر شده است.
۱۳۹۵/۵/۴

این روزها همه سرشان به آیفون 7 گرم است و هیچ‌کس حواسش نیست که ممکن است به زودی شاهد آیپد جدیدی باشیم. امروز دو عکس منتشر شد که احتمالا کارگر بخش زنجیره تامین آسیای اپل آن‌ها را گرفته و نشان‌دهنده آیپد پرو 2 هستند؛ نسخه بعدی تبلت 12.9 اینچی اپل که گفته می‌شود در ماه شهریور تولیدش با شماره مدل MH1C2CD/F آغاز می‌شود.

image

تبلتی که در تصویر دیده می‌شود به اندازه نصب آی‌اواس و چند اپلیکیشن حجم دارد و احتمالا مدل پیش‌تولید یا نمونه آزمایشی آیپد پرو است. سیستم‌عامل نصب‌شده روی این تبلت انگار آخرین نسخه بتای آی‌اواس 10 است. هنوز اطلاعاتی درباره آیپد پرو 2 افشا نشده، اما انتظار می‌رود چیپ‌ست آن A10X اپل باشد و از صفحه نمایش True Tone بهره ببرد. این صفحه‌نمایش باعث می‌شود «نور سفید» صفحه به‌طور خودکار با نور محیط هماهنگ شود.

در حالی که گفته می‌شود آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هفته آخر شهریور رونمایی می‌شوند، انتظار می‌رود از آیپد پرو 2 در ماه مهر یا آبان پرده برداشته شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

xlsx

۱۳۹۵/۵/۴
Wowowo

akbar

۱۳۹۵/۵/۴
با سیستم عامل ios و قیمت احتمالا بالاش،خرید معقولی نخواهد بود

mshomloo

۱۳۹۵/۵/۴
بنچمارک پرو که ۱۷۰۰۰۰-۱۸۰۰۰۰ بود......
فک کنم پرو ۲ بنچمارکش رو ۲۰۰۰۰۰ به بالا باشه