خانهاخبار
ساخت برچسب‌های هوشمند برای کنترل گوشی

ساخت برچسب‌های هوشمند برای کنترل گوشی

محصولات پوشیدنی جدید که دانشجویان MIT و محققان مایکروسافت ساخته‌اند به کاربران امکان می‌دهد تا با برچسب‌هایی هوشمند کوشی خود را از راه دور کنترل کنند یا داده‌ها را با NFC به اشتراک بگذارند.
۱۳۹۵/۵/۲۴

گروهی از دانشجویان دکتری دانشگاه MIT و محققان Microsoft Research محصولات پوشیدنی جدیدی ابداع کرده‌اند؛ محصولاتی قابل چاپ موقت روی بدن که می‌توانند جایگزینی برای تاچ پد باشند، گوشی هوشمند را از راه دور کنترل کنند یا داده‌ها را از طریق NFC به اشتراک بگذارند.

این تکنولوژی، DuoSkin، در وبسایت MIT توصیف شده و در سمپوزیوم ماه آینده محصولات پوشیدنی به نمایش درمی‌آید. محققان می‌گویند که شما می‌توانید با هر نرم‌افزار گرافیکی مداری طراحی کنید و آن را با طلا چاپ کنید (تا جریان الکتریسیته را عبور دهد) و پس از آن دیگر موارد اتخاذ می‌شود تا طرح چاپ شده بتواند تعامل برقرار کند.

image

در مقاله منتشرشده به سه کاربرد این برچسب اشاره شده است: استفاده به عنوان ترک پد، تغییر رنگ بر اساس دما، اشتراک داده‌ها. در یکی از عکس‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط MIT، نورهای LED نیز در برچسب‌ها دیده می‌شود که نمایشگرهای درخشنده‌ای روی پوست ایجاد می‌کنند.

این اولین بار نیست که انسان‌ها به دنبال روش‌هایی برای استفاده از بدن به عنوان تاچ پد هستند و پیش‌تر نیز تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته بود که به علت هزینه زیادشان با استقبال مواجه نشدند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

<a href='kafsabe.com'>کف سابی</a>

۱۳۹۵/۵/۳۱
خیلی جالبه .خداوند عمر طولانی بده به ما همه پیشرفت علم و تکنولوژی رو ببینیم

شیردل

۱۳۹۵/۵/۲۹
سلام من چه جوری میتونم اینوسفارش بدم

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۵/۲۴
و باز هم نام مایکروسافت روی اولین تولید از یک تکنولوژی قدرتمند که یک سال دیگه سامسونگ میدزدش. مهم نیست ما همه میدونیم اولیش از کجا بود. ما اشتباه زمان نوکیا رو تکرار نمیکنیم. دیگه صفحه او ال ای دی به اسم سامسونگ تمام نخواهد شد. شارژر غیر مستقیم به نام سامسونگ تمام نخواهد شد و...

Alireza

۱۳۹۵/۵/۲۴
میگم خانم فانی این مطلب رو هم اگه میشه انتشار بدید
http://m.windowscentral.com/gorgeous-video-shot-microsoft-lumia-950-makes-us-want-hit-beach

Alireza

۱۳۹۵/۵/۲۴
این است قدرت مایکروسافت
حال کنید.غول تکنولوژی